יצירת לידים

יצירת לידים – ככה עושים את זה

תהליך יצירת הלידים הינו תהליך מורכב. ישנן נישות רבות ושונות הדורשות מיקוד, הצעה המושלמת ואסטרטגיה שיווקית טובה.

כאשר יצירת הלידים נעשית בצורה נכונה, אתם יכולים לראות גידול משמעותי במכירות. ישנם שלבים רבים לתהליך יצירת לידים, כולל זיהוי קהל היעד הנכון, הצגת בפניהם הצעה שהם לא יכולים לסרב להם ומעקב אחריהם עד לשכנוע.

ייצור לידים – מה זה אומר?

ישנן ארבע מטרות עיקריות שרוב העסקים מנסים להשיג באמצעות יצירת לידים. אלה הם רכישת לקוחות, שימור לקוחות, המרת לקוחות והפניית לקוחות.

רכישת לקוחות היא גורם חשוב ביצירת לידים מכיוון שהיא עוזרת לך לרכוש לקוחות חדשים לעסק שלך. המטרה של חברה היא בדרך כלל לבצע מכירה או להוביל לפחות פעם אחת עם כל לקוח שאיתו הוא מתקשר, מה שאומר שעליו למצוא לקוחות חדשים באופן קבוע אם הם רוצים להמשיך ולפתח את העסק שלהם.

יצירת לידים לעסקים זוהי משימה מרכזית, אך היא מתבצעת מדי יום. יצירת לידים יכולה ללבוש צורות רבות ושונות לעסק. זה יכול להיות יצירת לקוחות באמצעות שיווק מקוון, התקשרות או אירועי יצירת לידים. על מנת לייצר לידים בכל ההיבטים של העסק, זה דורש הרבה מאמץ והתמסרות מהפרט ומהחברה כולה.

לידים נוצרים כאשר אנשים מתקשרים, נרשמים לניוזלטר שלך, נרשמים לאתר שלך או ממלאים טופס באתר שלך. ניתן לייצר לידים באמצעות שיטות רבות כגון אופטימיזציה למנועי חיפוש, מדיה חברתית ושיווק בדוא"ל.

במאמר כאן ניגע בשיטות לייצור לידים באונליין

אין זה סוד כי יצירת לידים היא אחד ההיבטים החשובים ביותר של כל עסק. עם זאת, עסקים שונים צריכים לייצר סוגים שונים של לידים על מנת לגדל את חברותיהם.

לדוגמה, ייתכן שחברת B2C תייצר לידים כמו כתובות דוא"ל ומספרי טלפון. אבל אם אתה חברת B2B, ייתכן שתרצה לייצר לידים כמו הצעות מחיר והסכמים לפרויקטים.

למרבה המזל, ישנן דרכים רבות ליצור את הלידים המתאימים עבור החברה שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש בטקטיקות כמו פרסום או דיבור עם אנשים שמתעניינים במוצרים ובשירותים של העסק שלך. הנה 2 השיטות המרכזיות ביותר היום לייצור לידים באונליין.

יצירת לידים בפייסבוק

פייסבוק היא המדיה החברתית הפופולרית ביותר. זהו מקום טוב לייצר לידים מכיוון שיש לו יותר מ -1.86 מיליארד משתמשים פעילים החל מדצמבר 2017. לפייסבוק יש גם את התכונות הטובות ביותר ליצירת לידים, כגון מיקוד מודעות, אירועי המרה ופיקסלי מעקב.

ייצור לידים בפייסבוק יכולה להיות מסובכת. אתם צריכים לברר מה אנשים מחפשים ולוודא שאתם מפרסמים על זה בזמן הנכון. להלן הנקודות העיקריות שיש לקחת בחשבון בעת פיתוח אסטרטגיית יצירת הלידים שלך בפייסבוק:

– האנשים שאוהבים את דף הפייסבוק שלכם יהיו מקור הלידים שלכם. הקפידו לשמור על מערכת יחסים איתנה על ידי עדכון על מוצרים או שירותים חדשים, תגובה להערותיהם וסימון לייקים לפוסטים שלהם.

– דעו מתי הזמן הטוב ביותר לפרסם בפייסבוק. בדרך כלל, חמישי-ראשון הם הימים הטובים ביותר לפרסום, אך יש לקחת בחשבון גם גורמים אחרים כמו עונתיות.

— פרסמו תוכן מרתק שימשוך תשומת לב וייצר עבורכם לידים

שלבי המפתח ליצירת לידים בפייסבוק.

שלב 1: התחל עם פוסט בעל כותרת משכנעת

שלב 2: שתף את הפוסט שלך בפייסבוק

שלב 3: צור מודעה עם תמונה מושכת

שלב 4: מיקוד לקהל שלך על ידי הוספת תחומי עניין ספציפיים, מיקום וטווח גילאים

שלב 5: בחר את הימים והשעות שבהם תציג את המודעה שלך בפייסבוק

שלב 6: עקוב אחר מסע הפרסום שלך באמצעות Analytics כדי לראות את ההתקדמות

יצירת לידים מפרסום ממומן בגוגל

הפרסום הממומן של גוגל הוא דרך מצוינת לחברות להגיע ללקוחות היעד שלהן. חברה יכולה ליצור קמפיין המבוסס על לקוחות היעד שלה ולפרסם בגוגל. גוגל תציג את המודעה רק כשהיא רלוונטית למשתמש, כך שבניגוד לפרסום בטלוויזיה או ברדיו, סביר יותר שהצופים יתעניינו במה שהם רואים. צורת ששיווק זה מאפשר לחברות להוציא כסף רק כשהן עושות רושם. זה יכול להיות באמצעות פרסום, מדיה חברתית או אמצעים אחרים המייצרים מודעות.

עלינו לזכור שגוגל היא מנוע חיפוש והיא אינה אחראית למכירת מוצרים ללקוח. הלקוח מבצע את תהליך הרכישה בחנות, בסופרמרקט או בחנות מקוונת. לכן, כשאנחנו מייצרים קמפיין גוגל ממומן, עלינו לחשוב כיצד לייצר מכירות עם המודעות שלנו, ולא על כמה לידים נקבל מהקמפיין.

על מנת לייצר לידים מקמפיינים ממומנים בגוגל, יש לקחת בחשבון שני גורמים חשובים:

1) סוג התאמה של מילות מפתח – צריך להפעיל מודעה כאשר אנשים מחפשים מילות מפתח מסוימות שאתה רוצה שהמודעה או המוצר שלך ישויכו אליהן

2) מיקוד – ודא שהקהל שלך רלוונטי ומוסמך

לסיכום

יצירת לידים יעילה תדרוש את הכלים והאסטרטגיות הנכונים – ישנן דרכים רבות לייצר לידים מקוונים כולל SEO, שיווק במדיה חברתית, שיווק בדוא"ל, שיווק תוכן ופרסום באתרים כמו פייסבוק או גוגל אדוורדס. מה שאתם צריכים לעשות זה לדעת בדיוק מה הכי מתאים לכם וללכת על זה

כמובן שתמיד תוכלו לקבל עזרה מחברה שעושה את זה במקצועיות כמו אתר לידי, אנחנו בחברה מייצרים לידית לעשרות לקוחות כבר כמה שנים ואנחנו נשמח לתת לכם שירות אז צרו איתנו קשר עכשיו אנחנו מחכים לכם!

יצירת לידים

רוצים לקבל מידע נוסף על יצירת לידים?

מאמרים שעשויים לעניין אותך

מנהל האתר

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם

עוד כתבות מעניינות

לידים לנדל"ן

לידים לנדל"ן

צריכים לידים לנדל"ן ? הגעתם למקום הנכון ייצור לידים לנדל"ן הוא תחום מאוד בעייתי וקשה.לא כל אחד יכול לפרסם את התחום ולהצליח לקבל ממנו תוצאות.

קרא עוד »
גיוס לידים

גיוס לידים

בעלי עסקים אתם צריכים לידים כל יום? מדריך גיוס לידים לפניכם זה לא משנה אם אתם בעלי עסקים או משווקים או אפילו סתם אנשים שרוצים

קרא עוד »
לידים קרים

לידים קרים

צריכים לידים קרים בתחומים שונים? הגעתם למקום הנכון. לידים קרים בתחומים שונים החל מ0.1 ש"ח! מגוון תחומים לבחירה ייעוץ אישי , צרו קשר עכשיו! הרבה

קרא עוד »