מה זה לידים במכירות

מה החשיבות של לידים במכירות?

אם נחשפתם לא מזמן לתחום הלידים ואתם תוהים עדיין מה החשיבות של לידים במכירת המוצרים שלכם אז כאן אנחנו נסביר לכם את הכל.

קודם כל – מה זה לידים?

ליד זהו לקוח פוטנציאלי שמתעניינים בשירות שלכם או התעניין בעבר או שהשירות שלכם יכול להיות רלוונטי עבורו. בעצם לידים הם הלקוחות של העסק שלכם וגלגל השיניים שיצמיח את העסק שלכם קדימה. יש כמה סוגים של לידים ועכשיו נסביר לכם.

ליד חם

ליד חם זה לקוח שהתעניין במוצר או בשירות שלכם עכשיו ויש לכם סיכוי גבוה שתמכרו לו לדוגמה לקוח שראה פרסום בפייסבוק על החזר מס והוא השאיר פנייה זה נקרא ליד חם. סיכויי הסגירה על לידים חמים הם הגבוהים ביותר. כמובן שיש כמה סוגים של לידים חמים והכל תלוי בשיטת הייצור והפרסום. לא כל ליד חם הוא ליד איכותי, לדוגמה אם תפרסמו בפייסבוק מדריך חינמי איך לעשות כסף שבסופו של דבר אתם רוצים למכור קורס שוק ההון אז כל הלידים שיגיעו רוצים את המדריך החינמי ולא את הקורס בתשלום. וככה בעצם יש לכם המון לידים אבל הם לא כל כך איכותיים ותהליך המכירה שלהם יהיה קשה יותר.

ליד קר

לידים קרים הם לקוחות שהתעניינו בעבר בשירותים שלכם. בדרך כלל הרבה אנשים קונים לידים קרים כי הם מאוד זולים והם מנסים להתקשר אליהם ולעניין אותם מחדש. לפעמים זה יכול להיות בזבוז זמן תלוי בתחום.

החשיבות של לידים במכירות

אז עכשיו אחרי שאתם יודעים מה זה לידים אנחנו נסביר על החשיבות שלהם בתהליך מכירה.

ראשית אנחנו אומרים תמיד שכל בעל עסק בצמיחה חייב לפתוח את הבוקר שלו עם עשרות או מאות לידים. אם המצב שלכם הוא לא כזה כנראה שאתם לא בצמיחה.

בסופו של דבר כל עסק כמעט יש לו תהליך מכירה בו הוא מוכר ללקוחות רק שתהליך המכירה משתנה אצל כל עסק. איש מכירות של סוכנות ביטוח הוא לא אותו דבר של מוכר שאוורמה למרות ששתיהם מוכרים ללקוחות.

אם יש לכם מוקד מכירות או שאתם מתכננים להקים מערך מכירות ללקוחות אתם צריכים להבין שאתם חייבים למכור למישהו. והמישהו הזה צריך להיות מישהו שיקנה את המוצר שלכם ומי יכול לקנות את המוצר שלכם? הלקוחות המתעניינים.

בלי לידים חמים אין לכם באמת מישהו רלוונטי למכור לו, אתם חייבים לקוחות מעוניינים בשירות שלכם וככה בעצם יהיה לכם למי למכור ולהתפתח.

מתעניינים ברכישת לידים או מידע נוסף על תהליך ייצור לידים? פנו אלינו עכישו אנחנו נשמח לעזור לכם.

מה זה לידים במכירות

רוצים לקבל מידע נוסף על מה זה לידים במכירות?

מאמרים שעשויים לעניין אותך

מנהל האתר

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם

small_c_popup.png

רוצים לקבל מידע נוסף על מה זה לידים במכירות?

השאירו פרטים עכשיו או לחצו כאן