לידים לעסקים קטנים

לידים לעסקים קטנים – כל שיטות הייצור

יצירת לידים לעסקים קטנים היא מרכיב מרכזי בתהליך השגת יעדים עסקיים חדשים. בעבר, עסקים קטנים היו מסתמכים על מפה לאוזן כדי ליצור מספיק לידים. אבל ככל שיותר ויותר אנשים משתמשים במדיה החברתית לחדשות היומיות שלהם, הם פונים לפייסבוק וטוויטר בשביל מה חדש באזור שלהם.

במאמר זה, נחקור כיצד עסקים קטנים יכולים להשתמש במדיה חברתית כדי ליצור לידים וקונים חדשים בעזרת כמה כלים שימושיים.

אנשים מסוימים עשויים לחשוב שלוקח יותר מדי זמן לנהל חשבון מדיה חברתית. אם לעסק יש תקציב מוגבל אז גם העסקת מתמחה או עובד במשרה מלאה היא לא אופציה. למרבה המזל, ישנם פתרונות רבים המאפשרים ליזמים לנצל את הכוח של כלי שיווק במדיה חברתית מבלי לדאוג

אופציות לשיווק לעסקים קטנים

שיווק הוא תחום מאוד תחרותי בימינו ויכול להיות קשה להקדים את המתחרים שלך. ישנן דרכים רבות בהן תוכל לשפר את מאמצי השיווק שלך ואחת הדרכים היא להתחיל לייצר לידים עבור העסק שלך. הנה כמה רעיונות ליצירת לידים לעסקים קטנים:

1) השתמש במודעות בתשלום בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, לינקדאין, טוויטר ואתרים אחרים. אתה יכול גם לנסות להשתמש בסוגים אחרים של פרסום בתשלום כגון Google AdWords ו-Bing Ads. זה יעזור לך להגיע לקהל חדש וליצור יותר תנועה לאתר שלך.

2) קדם תוכן בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדין וכו'. עליך לפרסם לפחות כל יום או פעמיים ביום כדי לעורר עניין במה שיש לך לומר.

3) משפיענים ובלוגרים בתחום

יצירת לידים לעסקים קטנים על ידי פרסום ממומן

פרסום ממומן משמש לפתיחת ערוץ תקשורת עם קהל היעד. פרסום מסוג זה מתבצע לרוב בערוצים כמו מנועי חיפוש (גוגל) , מדיה חברתית (פייסבוק, אינסטגרם ועוד…) ואתרי אירוח וידאו (יוטיוב).

סוג זה של שיווק/פרסום מציג צורה חדשה של תקשורת עם קהל. היא עושה זאת על ידי פתיחת ערוץ בין החברה לצרכן על ידי תשלום עבור שטח במקום מסוים שבו הם יכולים לתקשר עם לקוחות פוטנציאליים בדמוגרפיה הדמוגרפית שלהם. לדוגמה, פרסומות בתשלום בדפי תוצאות של מנועי החיפוש מציבות את אתר האינטרנט של החברה שלך בפני אנשים שמחפשים באופן פעיל את מה שיש לך להציע להם.

קידום אורגני בפייסבוק

קידום אורגני בפייסבוק הוא המקום הטוב ביותר עבור עסקים קטנים/ בינוניים להגיע לקהל היעד שלהם. האלגוריתם של פייסבוק מקשה על עסקים להגיע לקהל היעד שלהם, אבל עם קצת יצירתיות ומחקר, קידום אורגני יכול להיות קל ומוצלח.

הצעד הראשון לקידום אורגני בפייסבוק הוא ביצוע המחקר שלך והבנת המטרות שלך. חשוב שתדע מה אתה מנסה להשיג לפני שתתחיל קמפיין שיווקי כלשהו, אחרת תבזבז זמן וכסף. הבנת המטרות שלך תעזור לך לחשוב על אסטרטגיה שתעבוד בצורה הטובה ביותר עבור המוצר או השירות שלך.

לאחר מכן, ודא שהפוסטים שלך רלוונטיים כדי שאנשים ירצו לעסוק בהם. השתמש בשפה רגשית בפוסטים כדי שהם ירגישו מחוברים לתוכן המשותף, גם אם אין להם מושג מי אתה.

אנשים נוטים יותר לעסוק בפוסטים כשהם מרגישים מחוברים לתוכן המשותף. זו הסיבה שחשוב להשתמש בשפה רגשית בפוסטים ולגרום לאנשים להרגיש שהם חלק מקהילה גדולה יותר.

השלב הבא הוא פשוט להעלות כמה שיותר תוכן וככה להשיג יותר עוקבים וגם יותר לקוחות.

קניית לידים לעסקים

האופציה הטובה ביותר שתחסוך לכם המון כאבי ראש היא קניית לידים מחברה רצינית שתעשה עבורכם את העבודה

אנחנו חברת לידי ואנחנו מומים בייצור לידים בכל התחומים שיש. החל מלידים לשיפוצים ועד ללידים לביטוח והחזרי מס. אם אתם רוצים שמקצוענים יעשו עבורכם את העבודה אז השאירו לנו פנייה עכשיו או צרו איתנו קשר בווטסאפ ואנחנו מיד נחזור אליכם!

לידים לעסקים קטנים

רוצים לקבל מידע נוסף על לידים לעסקים קטנים?

מאמרים שעשויים לעניין אותך

מנהל האתר

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם

small_c_popup.png

רוצים לקבל מידע נוסף על לידים לעסקים קטנים?

השאירו פרטים עכשיו או לחצו כאן