קמפיין לידים בפייסבוק

רוצים לדעת איך לעשות קמפיין לידים בפייסבוק בצורה הטובה ביותר? עכשיו אנחנו מסבירים הכל

אם אתם רוצים לפרסם בפייסבוק אתם ודאי יודעים שיש הרבה אופציות לפרסום גם בפייסבוק גם באינסטגרם וגם בגוגל. כאן אנחנו מסבירים לכם על קמפיין לידים בפייסבוק וגם נלמד אתכם איך לייצר את הקמפיין שלכם אז הישארו אתנו

לפני שמתחילים עם הקמפיין, הנה דגשים חשובים

כל מי שרוצה לעשות קמפיין לידים בפייסבוק חייב שיהיה לו דף עסקי. אם אין לכם אחד כזה אתם צריכים להקים דף עסקי שישמש לבניית הקמפיינים שלכם וגם ישקף את העיסוק שלכם.

אם יש לכם דף עסקי אז אנחנו ממליצים לכם לוודא שהוא טוב מספיק.

ככה תבנו דף עסקי חזק כמו שצריך:

  • לוגו יפה בתמונת הפרופיל
  • תמונת נושא שמשקפת קצת את הפעילות שלכם
  • לפחות 5 המלצות טובות כולל דירוגים
  • חייב שיהיה את כל הפרטים עליכם כמו מיקום, טלפון, שעות פתיחה ועוד…
  • לפחות 5 פוסטים שאנשים יוכלו לראות שהדף פעיל
  • כפתור התקשרות אתכם במסנג'ר או בווטסאפ
  • טקסט אודות ברמה גבוהה

חשוב – יש לכם את האופציה להזמין חברים לעשות לכם לייק בדף. כלי זה הוא חזק כי ברגע שאתם שולחים לחברים שלכם הזמנות ללייקים בדף שלכם אז אוטומטית אתם תקבלו כמות של לייקים והאלגוריתם של פייסבוק יתן לכם תוצאות טובות יותר כי הדף שלכם יחשב לרלוונטי יותר וזה יגדיל בצורה משמעותית את הרווחים שלכם מהפרסום.

את כל אלו חייב ליישם בדף העסקי שלכם בשביל להתחיל. זו הדרך לבניית קמפיין טוב שיתן עבודה לאורך זמן.

אם תרצו עזרה בבניית הדף העסקי שלכם צרו אתנו קשר עכשיו אנחנו נשמח לעזור לכם באופן אישי!

עיצוב הדף הוא מאוד חשוב כי הוא מעביר את המסר של העסק שלכם , חשוב עיצוב הדף יהיה דומה לעיצוב האתר שלכם (אם יש). עיצוב הדף יקבע גם את סגנון המודעות הפרסומיות בפייסבוק ומומלץ לעשות שימוש בעיצוב שימשוך את העין ויעביר את המסר בצורה ברורה.

אחרי שיש לכם דף עסקי כמו שצריך הגיע הזמן לשלב הבא.

בשלב הזה תצטרכו לדאוג שיש לכם חשבון מודעות בפייסבוק. אם יש לכם אז תוכלו להגיע לשלב של הקמת המודעה ואם אין לכם מנהל מודעות תצטרכו לפתוח אחד

בשביל לפתוח מנהל מודעות בגוגל פשוט מאוד נכנסים לגוגל ורושמים "מנהל מודעות פייסבוק" לוחצים בתוצאה הראשונה ושם כבר יהיה לכם את האופציה לפתוח מנהל מודעות.

בניית מודעה מנצחת לקמפיין לידים בפייסבוק

בניית מודעה בפייסבוק

דגשים חשובים

  • כדי לבנות קמפיין מוצלח בפייסבוק יש להשקיע במודעות בפייסבוק ובמבנה שלהן – הכותרת , גוף המודעה , התמונה והקישור . חשוב לבנות את המודעה בצורה שגם תמשוך את הקהל שלנו , גם תיצור קישור למידע הנכון והטוב ביותר וגם תעשה שימוש בתמונה שמספקת את המידע המתאים ותופסת את העין.
  • אחד הפרמטרים החשובים ביותר במודעה שלכם היא התמונה . התמונה בה תבחרו למודעת הפרסום בפייסבוק תשפיע בצורה ניכרת על כמות הקליקים שלכם. הימנעו באופן מוחלט מתמונות לא איכותיות. כמו כן, הקפידו לבחור תמונה ”המספרת סיפור“ הקשור בצורה ישירה או עקיפה לסוג המוצר/שירות אותו אתם משווקים . צבע התמונה זה גם גורם משפיע מאוד . בפייסבוק אנשים נחשפים תמיד לצבע הלבן ולכן אם התמונה שלכם תהיה בהירה אז היא לא תבלוט. אבל אם התמונה שלכם תהיה אדומה וזוהרת או בעלת מסגרת בולטת היא תגרום לאנשים לעצור ולהביע עניין בפוסט , וכך בעצם החשיפה לפוסט שלכם תהיה טובה יותר .
  • פילוח קהל יעד זהו כלי טוב לפרסם את המודעה שלכם ללקוחות יותר רלוונטיים עבורכם… אך ברגע שתפלחו יותר מידי המודעה תהיה יקרה יותר ובמקרים מסוימים גם לא תעבוד אז ההמלצה היא לפלח קצת ולא יותר מידי על מנת שהקהל שלכם יהיה גדול ולא מצומצם ויקר . ההמלצה שלנו היא בפילוח: פרסום ברדיוס של 20 ק"מ מאזור הפעילות שלכם , גילאים ושפה. מעבר לכך העלויות יהיו גבוהות יותר והמודעה תהיה פחות טובה .
  • הטקסט במודעה לא צריך להיות ארוך מידי ואפילו מומלץ כמה שיותר קצר . פייסבוק לא אוהבים מודעות עם הרבה טקסט ולכן ההמלצה שלנו היא לעשות מודעה עם עד 6 שורות טקסט .
  • אין דבר יותר גרוע מאשר לפספס מבצע כי איחרנו קצת. אנחנו מרגישים רק שאנחנו מפספסים משהו ואפילו יותר גרוע שמפסידים אותו. שימוש בהלחצה בקידום ממומן בפייסבוק גורמים לקהל שלנו להתייחס למודעה ולהרגיש כי זה משהו שעומד להיגמר. יש מגוון של ביטויים שאפשר להשתמש בהם כמו :לזמן מוגבל ! , רק היום ! , הזדמנות  אחרונה ! , מהדורה מוגבלת , מוגבל ל5 ראשונים וכו'…

איך בונים מודעה – כל השלבים .

אחרי שיש לכם את הדף העסקי ואת חשבון המודעות אפשר להתחיל בבניית הקמפיין לידים.

לפני שמתחילים חשוב שתדעו שיש כמה סוגים של קמפיינים חוץ מקמפיין לידים בפייסבוק. יש קמפיין תנועה לדף נחיתה או לאתר, קמפיין לידים במסנג'ר, קמפיין שליחת הודעות בווטסאפ, קמפיין שיחות ועוד…

אם תרצו מידע על כל שאר הקמפיינים אז צרו אתנו קשר אנחנו נשמח לעזור לכם, לבנתיים נלמד איך להכין קמפיין לידים בפייסבוק אז בואו נתחיל…

ראשית ניכנס למנהל המודעות במחשב ונלחץ על "צור " ובוחרים צור מודעה

אחרי שבחרנו בצור מודעה יופיע לנו החלון הבא:

איך לעשות קמפיין לידים

אנחנו בחרנו את "יצירת לידים" כי על זה אנחנו מסבירים. במידה ואתם רוצים קמפיין תנועה או משהו אחר אז אתם בוחרים את מה שאתם צריכים.

לאחר שבחרתם את סוג הטופס אותו תרצו אתם גוללים , שם תראו שדה שאפשר לתת שם לקמפיין ותבחרו שם מתאים לקמפיין שלכם . לאחר מכן לוחצים על " המשך " ואז יופיע לכם החלון הבא … זה החלון בו תתחילו לבנות את קהל היעד שלכם

איך בונים קמפיין בפייסבוק

 

 

כאן אתם בעצם בוחרים את הדף העסקי שלכם ואז ממשיכים לגלול למטה עד שמגיעים לדף הזה:

בניית קמפיין לידים

זה הקטע שבו אתם בוחרים למי אתם רוצים שהמודעה תופיע.

תוכלו לבחור כאן אזורים מסויימים או לבחור מקומות שבהם דווקא לא תרצו שהפרסום יופיע, לדוגמה אם תרצו לעשות קמפיין בכל הארץ חוץ מהעיר תל אביב אז תוכלו את כל זה להגדיר בשדה המיקומים.

תוכלו להחליט לאילו גילאים המודעה שלכם תופיע. אנחנו המלצנו לגילאים 21-45 משום שאלו בדרך כלל הגילאים האידיאליים לפרסום. יותר מזה יכולים להיות מבוגרים מידי שלא תמיד יבינו את מה שאתם מפרסמים ופחות מזה זה לידים אבל הכול תלוי במוצר שאותו אתם רוצים לפרסם.

תוכלו להחליט אם להציג לגברים או לנשים או גם וגם. אנחנו ממליצים לבחור גם וגם בתחומים כלליים אבל אם אתם צריכים לפנות רק לאחד מהמינים כמובן שזה מה שתעשו

באופציה של השפות בדרך כלל עברית ואנגלית זה יכול להתאים לקהל הישראלי אבל כמובן שתבחרו במה שהכי רלוונטי לכם

בפילוח המפורט אנחנו רשמנו שעדיף לא לגעת כי צריך להבין מה עושים לפני שעושים אותו ולכן בתור התחלה לא חייב לגעת שם. אם אתם רוצים בכל מקרה למקד את הקמפיין שלכם בעזרת הפילוח המפורט אז תנסו לרשום שם תחומי עניין שרלוונטיים למודעה שלכם.

לאחר מכן תמשיכו לגלול עד שתגיעו למסך הבא:

 

כאן זה האזור של הגבלת התקציב, אנחנו ממליצים לשים בהתחלה תקציב מנימלי אבל כל אחד יכול לשים כמה שהוא יכול הכל תלוי בתקציב האישי שלכם.

תקרת יעד היא אופציה פשוט להגיד לפייסבוק שאתם לא רוצים לשלם יותר מX כסף על כל ליד ואז פייסבוק ינסה למטב את התקציב שלכם כמה שאפשר אבל כמובן בגבול הטעם הטוב. אם אתם תשימו תקציב נמוך מידי סיכוי גבוה שלט תקבלו כלום אז צריך לשים לב.

אחרי שתלחצו על המשך אתם תעברו לדף הבא:


כאן אתם תבחרו איזו תמונה תופיע בקמפיין שלכם. חשוב מאוד לבחור תמונה טובה.

 

עכשיו תגיעו לקטע הבא:

עכשיו הגעתם לאזור בו אתם בונים את המודעה שלכם.

את התמונה כבר הוספתם ורק נשאר לכם להוסיף טקסט ראשי וכותרת. חשוב מאוד לבחור טקסטים טובים ומקצועיים כדי שתקבלו לידים טובים.

אחרי זה אתם תגללו למטה, אולי רק תצטרכו להוסיף טופס לידים וסיימתם להכין את הקמפיין שלכם!

הקמפיין שלכם יכנס לתהליך בדיקה ויאושר תוך כמה דקות או שעות. אם הקמפיין שלכם נדחה אז תנסו לשנות משהו בטקסט או בתמונה עד שיסתדר.

בגדול מה שלמדנו כאן זה להקים קמפיין בסיסי בלי יותר מידי פילוח. אם אתם רוצים לעשות את הקמפיין שלכם בצורה מקצועית יותר תצטרכו להיעזר באיש מקצוע שיבין בדיוק מה אתם צריכים.

לחצו כאן להדרכה על איסוף לידים 

הקמת קמפיין לידים בפייסבוק עם צוות אתר לידי

אנחנו חברת לידי ואנחנו מומחים בפרסום ושיווק ויצירת לידים בכל התחומים! אנחנו עושים את זה במקצועיות כבר מעל 4 שנים ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם. בחברה שלנו יש את המעצבים הטובים ביותר ואת כותבי התוכן המקצועיים ביותר שיש ואנחנו נשמח לייעץ לכם, השאירו לנו פניה עכשיו אנחנו מחכים לכם!

קמפיין לידים בפייסבוק

רוצים לקבל מידע נוסף על קמפיין לידים בפייסבוק?

מאמרים שעשויים לעניין אותך

מנהל האתר

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם

small_c_popup.png

רוצים לקבל מידע נוסף על קמפיין לידים בפייסבוק?

השאירו פרטים עכשיו או לחצו כאן