חברת שיווק באינטרנט

חברת שיווק באינטרנט מגיעות בכל הצורות והגדלים, וההיצע שלהן יכול להשתנות מאוד. לדוגמה, חלק מהחברות מתמחות בנישה צרה כגון SEO בעוד שאחרות מציעות מגוון רחב של שירותים החל משיווק במדיה חברתית ועד אופטימיזציה של המרות.

בנוסף לשירותים שהם מציעים, חברות שיווק באינטרנט משתנות בגודל קהל הלקוחות שלהן. לחלק מהחברות יש מעט לקוחות עם תקציבים גדולים ואילו אחרות יש לקוחות רבים עם תקציבים קטנים יותר. היצע השירותים וגודל קהל הלקוחות ממלאים תפקיד גדול בהחלטה איזו חברה המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

אם אתם מחפשים אסטרטגיה שיווקית שתסייע להגדיל את החשיפה המקוונת שלכם ולייצר יותר תנועה לאתר שלכם, אז שיווק באינטרנט הוא בשבילכם! בין אם זה SEO, PPC או מודעות פייסבוק, אנו נעצב ונבצע תוכנית שיווק מוצלחת שתשיג לכם את התוצאות הדרושות לכם.

שיטות השיווק בהם אנחנו משווקים ללקוחות שלנו

שיווק PPC גוגל

שיווק PPC הוא סוג של שיווק באינטרנט הכולל קידום אתרים או שירותים, בדרך כלל באמצעות פרסומות בתשלום.

פרסום PPC הוא הצורה הפופולרית ביותר של פרסום דיגיטלי מכיוון שהוא מציע למפרסמים דרך להגיע לקהל היעד שלהם באמצעות מילות מפתח.

מטרת שיווק PPC היא לייצר לידים מוסמכים לעסק.

מהו PPC?

המשמעות של PPC הוא PAY PER CLICK כלומר: תשלום לפי קליק. המשמעות היא שכל פעם שמישהו לוחץ על המודעה שלכם, אתם משלמים עמלה.

כיצד פועל PPC?

שיווק PPC הוא השימוש בפרסום מקוון לקמפיינים ממוקדים. ניתן לעשות זאת באמצעות פלטפורמות כמו גוגל AdWords, מודעות פייסבוק, מודעות אינסטגרם וכו'. לאחר מכן תוכל לכתוב מודעות המותאמות למה שאנשים מחפשים כרגע. לאחר מכן אתם מגדירים את התקציב, קובעים את מחיר ההצעה ומייעלים את הגדרות החשבון שלכם. כל הגורמים הללו יקבעו עד כמה מוצלח השיווק שלכם ב- PPC

ניתן לנהל קמפיין PPC בשתי דרכים המנוהלות על ידי המפרסם עצמו או מנוהלות על ידי סוכנות PPC.

כמובן שמי שעושה את העבודה חייב להבין קצת בתחום בכדי לא לייצר טעויות ובזבוז כסף. אנחנו בסוכנות לידי מקצוענים בתחום הפרסום ונשמח לייצר קמפיינים גם עבורכם

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הוא דרך עוצמתית למשווקים להגיע לקהל היעד שלהם. על פי הנתונים האחרונים, מודעות פייסבוק מייצרות ROI ( החזר השקעה ) גבוה יותר מרוב הערוצים הדיגיטליים האחרים.

משווקים יכולים ליצור ולנהל מודעות פייסבוק במנהל המודעות. מנהל המודעות מספק כלים ליצירה וניהול קמפיינים, מערכות מודעות וקריאייטיב של מודעות, כמו גם מעקב אחר ביצועי קמפיינים וניהול תקציב.

אפשרויות המיקוד של פייסבוק מאפשרות למפרסמים להגיע לקהל ספציפי מאוד בעזרת המודעות שלהם. לדוגמה, חברה יכולה להעלות רשימת לקוחות וליצור מודעה המכוונת לאנשים שהמידע הדמוגרפי שלהם תואם לאלה שרכשו מהחברה בעבר. נתונים אלה עוזרים למפרסמים לחסוך זמן על ידי מיקוד רק ללקוחות פוטנציאליים שצפויים לקנות מהם שוב.

טיפים להתחלת הפרסום בפייסבוק:

– השתמשו בפיקסל פייסבוק כדי לעקוב אחר האפקטיביות של מסע הפרסום שלכם.

– חשבו להשתמש במודעות מוצר דינמיות.

– תשאפו לפרסם תכנים שיהדהדו את קהל היעד שלך ולתת להם משהו שהם ייהנו לשתף על ציר הזמן שלהם.

אנחנו משתמשים בכל השיטות האלו בשביל לייצר לידים איכותיים לעסקים שעובדים איתנו. למידע נוסף על העבודה איתנו השאירו לנו פרטים עכשיו!

לידי – חברת שיווק באינטרנט

אנחנו לידי – ייצור ומכירת לידים ואנחנו עוסקים בכל מה שקשור ללידים. אנחנו חלק מקבוצת אל מדיה שהיא סוכנות שיווק בדיגיטל שעוסקת בבניית אתרים, קידום אורגני SEO וקידום ממומן ברשתות החברתיות. אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם ולתת לכם את כל המידע הדרוש בשביל לגרום לעסק שלכם להצליח באינטרנט אז קדימה צרו איתנו קשר עכשיו אנחנו מחכים לכם!

חברת שיווק באינטרנט

רוצים לקבל מידע נוסף על חברת שיווק באינטרנט?

מאמרים שעשויים לעניין אותך

מנהל האתר

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם

small_c_popup.png

רוצים לקבל מידע נוסף על חברת שיווק באינטרנט?

השאירו פרטים עכשיו או לחצו כאן