לידים איכותיים

לידים איכותיים מה זה אומר ? כל הפרטים

תחום הלידים היום הוא תחום רחב מאוד. כל עסק חייב שיהיה לו לידים כדי למכור ולהצליח בעסק ויש המון יצרני לידים היום אך לא כולם יודעים באמת את מה שמסתתר מאחורה. מה זה משפך שיווקי של ליד ואיך באמת אפשר להביא לידים איכותיים לעסק שלכם או לעסק אותו אתם מייצגים. אז כאן אנחנו נעשה לכם סדר בדברים ונסביר לכם הכל

הגדרה של ליד – מהו ליד?

ליד זהו לקוח פוטנציאלי שיש לו סיכוי להפוך ללקוח שלכם. ליד הוא בעצם הזדמנות מכירה למוצר או השירות שלכם. ישנם 2 סוגים של לידים – לידים חמים ולידים קרים ועכשיו אנחנו נסביר לכם על כל אחד

ליד חם

ליד חם הוא לקוח שהתעניין במוצר או השירות שלכם והוא רוצה לשמוע עוד פרטים או שהוא רוצה לרכוש את מה שאתם מציעים. גם ללידים חמים יש רמות ולא כל הלידים החמים נחשבים לידים איכותיים ואנחנו נסביר לכם בהמשך הכתבה.

ליד קר

לידים קרים הם בעצם לידים שהיו חמים בעבר או לידים שיש לכם פשוט אופציה למכור להם אבל הם לא התעניינו באמת במוצר שלכם. לידים קרים למעשה הם לקוחות פוטנציאלים שעדיין לא יודעים שהם צריכים אתכם. זה קצת יותר קשה למכור ללידים קרים אבל זה עדיין אפשרי ויש המון עסקים שמצליחים לייצר מכירות יפות מלידים קרים.

לחצו כאן לכתבה על לידים קרים

בגדול ההבדל בין לידים קרים ללידים חמים הוא זה שלידים חמים התעניינו בשירות שלכם ולידים קרים לא.

האם ליד חם הוא ליד איכותי?

ליד חם בהגדרה שלו לא מחייב שהוא גם ליד איכותי. ליד איכותי תלוי בהמון דברים אחרים.

איך קובעים מהו ליד איכותי?

בשביל לדעת מהו ליד איכותי צריך לדעת מה התהליך שהלקוח עובר עד שהוא הופך לליד ועכשיו נסביר

ישנם המון דרכים לייצר היום לידים חמים אבל לא כל אחד הוא ליד איכותי. לכל בעל עסק יש צרכים אחרים ולכן לא כל ליד שהשאיר פרטים למוצר כלשהו יהיה רלוונטי לאותו בעל עסק.

לדוגמה: סוכן ביטוח צריך לידים לביטוח, אותו סוכן מוכר רק ביטוחי בריאות וחיים לאנשים בני30 עד60, וזה קהל היעד שלו. אם תביאו לו לקוח שהשאיר פרטים לביטוח בריאות והוא בן 22 זה לא רלוונטי לו, אפילו שזה ליד חם מבחינתו זה ליד לא איכותי. הלידים שהסוכן ביטוח הזה צריך לקבל הם לידים שבגיל המתאים ושהם מתעניינים בשירות הספציפי של הסוכן ביטוח הזה ושיש באמת אופציה למכור להם.

כמו שאמרנו יש המון שיטות לייצור לידים. יש הבדל משמעותי בין לקוח שמחפש אתכם ספציפית לבין לקוח שפנו אליו ועניינו אותו עד שהוא השאיר פרטים ולכן לא כל פלטפורמה מתאימה לכל עסק.

ישנם עסקים שהלידים שיתאימו להם הם לקוחות שפנו אליהם דרך דף מכירה או אתר ויש עסקים שאין להם בעיה שיקימו להם קמפיין שפונה ללקוחות ברשתות החברתיות.

איך מייצרים לידים איכותיים?

כמו שאמרנו קודם כל אנחנו צריכים לאפיין מהו ליד שמתאים לעסק שבשבילו אנחנו רוצים להעביר לידים.

אחרי שאנחנו יודעים בדיוק איזה לידים בעל העסק צריך אז אנחנו צריכים לבנות אסטרטגיה שיווקית ולדעת איך בעצם אנחנו גורמים ללקוחות להגיע אלינו.

שיטות ייצור לידים איכותיים

הקמת קמפיין לידים בפייסבוק

ישנם הרבה עסקים שהשיטה הזו היא השיטה הכי טובה עבורם לייצור לידים. אם אתם מתעסקים בשירות כלשהו שסביר להניח שהלקוח לא מחפש כמו החזר מס אז ודאי שאם תעלו קמפיין מושך בפייסבוק אז יגיעו לכם משם הרבה פניות. אבל אם אתם רוצים שהפניות יהיו איכותיות אז זה כבר דורש בניית קמפיין לידים בפייסבוק על ידי אנשי מקצוע שיבנו לכם קמפיין מותאם לקהל שלכם שכולל גם כתיבה שיווקית, באנרים ועוד…

הקמת דפי נחיתה וקמפיין בגוגל

ההבדל בין פייסבוק וגוגל הוא גדול. בגוגל הלקוחות שמגיעים אלינו הם חיפשו אותנו. אדם שמחפש אינסטלטור בבאר שבע ומגיע לבעל מקצוע הוא מחפש אותו בגלל בעיה שיש לו וסביר להניח שלקוחות שבאו מגוגל יסגרו עסקה כי יש להם בעיה כלשהיא שהם חייבים לסדר. לידים מגוגל נחשבים ללידים איכותיים וכמובן גם כאם זה תלוי מה הם ראו לפני

חימום לידים קרים

שיטת ייצור זו לא מתאימה להרבה מאוד בעלי עסקים ונחשבת לשיטת ייצור לידים לא איכותיים האומנם יש עסקים ששיטת ייצור לידים זו יכולה להתאים להם ואפילו להיות הכי טובה עבורם כמו ביטוח ועוד…

גם כאן זה תלוי מאוד מה אמרו ללקוחות בשיחה ועד כמה הם הראו נכונות לשמוע פרטים על המוצר או השירות אותו אתם מייצגים.

ההבדל בין לידים איכותיים ללידים לא איכותיים

ישנם הבדלים בין 2 סוגי לידים אלו גם לטוב וגם לרע.

הבדל ראשון – המחיר, לידים איכותיים לרוב יעלו הרבה יותר מאשר לידים פחות איכותיים ולכן אתם צריכים גם לדעת מה התקציבים שלכם וכמה אתם יכולים להשקיע על לידים

הבדל שני- כמויות, זה ידוע שהרבה יותר קל לייצר לידים לא איכותיים ולכן גם תוכלו לקבל לידים פחות איכותיים בכמויות גבוהות יותר

חשוב שתדעו: כשאנחנו אומרים לידים לא איכותיים אנחנו לא מתכוונים ללידים לא טובים אלא ללידים שהם באיכות פחות גבוהה, אלו גם לידים טובים וחמים ואפשר לייצר מהם עסקאות יפות

הבדל שלישי- אחוזי המרה, כמובן שלידים איכותיים יתנו לכם אחוזי המרה גבוהים יותר מה שיכול לחסוך המון זמן בניסיון למכור והמון כאבי ראש מיותרים עם לידים לא רלוונטיים

כמובן שיש עוד המון הבדלים אבל לא נציין את כולם כאן

מה עדיף בשורה התחתונה?

אנחנו תמיד נמליץ לכם לייצר כמה שיותר לידים איכותיים. אפילו שזה יותר יקר אנחנו חושביםן שזה הרבה יותר משתלם ויכול לתת לכם עסקאות טובות יותר אבל כמובן שהכל תלוי בסוף בשיקול הדעת שלכם ובתקציב שלכם.

אנחנו חברת לידי ואנחנו מקצועיים בייצור לידים איכותיים בכל הסוגים גם חמים וגם קרים ונשמח לתת לכם מידע נוסף על לידים וגם לעבוד עבורכם בשירותי שיווק וייצור לידים. פנו אלינו עכשיו אנחנו מחכים לכם!

לידים איכותיים

רוצים לקבל מידע נוסף על לידים איכותיים?

מאמרים שעשויים לעניין אותך

מנהל האתר

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם

small_c_popup.png

רוצים לקבל מידע נוסף על לידים איכותיים?

השאירו פרטים עכשיו או לחצו כאן