קניית לידים לעסקים

מתעניינים בקניית לידים לעסקים? הנה כל הפרטים

בעלי עסקים ודאי הבנתם שלהשיג לידים זה לא קל ונדרש תמיד לעבוד ולשווק סביב השעון וכמובן להשקיע לא מעט כסף. המון בעלי עסקים מגיעים למשברים בגלל שהעסק שלהם לא מכירתי מספיק וכל זה נובע משיווק דל. עכשיו אנחנו נספר לכם את התהליך אצלנו לקניית לידים לעסקים.

קניית לידים לעסקים – איך מתחילים?

זה לא משנה איזה עסק יש לכם, אנחנו נדע לתת לכם בדיוק מה שאתם צריכים. הדבר הראשון שצריך לעשות זה לחייג אלינו ולענות על כל השאלות שלנו כדי שנדע בדיוק מה אתם צריכים. או במילים אחרות- שנאפיין את הצרכים שלכם.

השאלות שלנו:

  • מה התחום שלכם?
  • מי קהל היעד?
  • איזה גיל אתם מעדיפים?
  • באילו אזורים אתם פועלים?
  • מה תקציב השיווק שלכם?
  • האם ניסיתם לשווק בעבר?

ועוד…

הסיבה שאנחנו צריכים לדעת את כל אלו היא בעיקר כדי לעשות את המחקר שלנו ולדעת מה בדיוק אתם צריכים ואז נוכל לתת לכם הצעת מחיר לקניית לידים לעסקים שלכם.

שיטות השיווק שלנו

אנחנו פועלים כבר בתחום השיווק מעל 4 שנים ויש לנו המון שיטות שפיתחנו לייצור לידים לעסקים שלנו ולעסקים של הלקוחות שלנו. אחרי שנים של ניסוי וטעייה הבנו מה עובד ומה לא עובד. יש לנו כיום אפיקי שיווק שעובדים כמעט בכל תחום וגם אם אין לנו בתחום שלכם, אנחנו כבר יודעים איך לייצר את המשפך השיווקי המתאים לכל תחום. אז הנה כמה מהשיטות שלנו לייצר לידים לעסקים

פרסום ממומן בפייסבוק

אחד הפלטפורמות המובילות בעולם הפרסום הוא שיווק ממומן בפייסבוק. כמעט כל בעל עסק שיש לו קמפיין זה יהיה קמפיין בפייסבוק. אבל לא כל קמפיין פייסבוק יעבוד ואפילו רוב הקמפיינים יהיו לא מוצלחים. נדרש הרבה ניסיון ומקצועיות כדי להגיע לקמפיין המושלם שיעבוד כמו שצריך.

לנו יש קמפיינים עם תוצאות של שנים בהמון תחומים. הקמפיינים שלנו מייצרים לידים על בסיס יומיומי ואת הלידים האלו אנחנו מוכרים לבעלי עסקים. אז אם יש לכם ביקוש ללידים מכל סוג שהוא אנחנו נשמח לתת לכם הצעה לבניית קמפיין פייסבוק חדש או קניית לידים מקמפיין פעיל

אתרים חזקים בגוגל

יש לנו בחברה רשימה גדולה של אתרים שמדורגים גבוה מאוד בגוגל. אתרים אלו מכניסים לנו פניות כל יום בהמון תחומים ואת הלידים האלו אנחנו מוכרים לבעלי עסקים בתחום. תמיד יש לנו אתרים חדשים בבנייה ותמיד בעלי עסקים חדשים שרוצים לקנות לידים בתחום שלהם. אם אתם רוצים לקבל לידים מאתרים בגוגל צרו איתנו קשר ואנחנו נבדוק אם אנחנו יכולים לספק לכם לידים בתחום שלכם.

קמפיין גוגל

כמו בפייסבוק, יש לנו קמפיינים ותיקים בהמון תחומים בגוגל ומשם אנחנו מייצרים לידים שנמכרים לבעלי עסקים.

שירות נוסף שיש לנו הוא ניהול קמפיין בלעדי לבעל עסק לא משנה באיזה תחום בעלות ניהול חודשית וקבלת לידים במחירים מוזלים, למידע נוסף פנו אלינו.

ישנם עוד כמה שיטות בהם אנחנו מייצרים לידים כמו קבוצות פייסבוק או קבוצות ווטסאפ, דיוור במייל ועוד… אנחנו ממליצים לכם לקבל מהיועצים שלנו את הייעוץ המקצועי לסוג הלידים שהכי מתאימים לעסק שלכם.

מחיר קניית לידים לעסקים

מחיר לידים הוא משתנה ותלוי בעשרות משתנים. ישנם המון תחומים ולא בכל תחום המחיר יהיה דומה.

מחיר לידים מתחיל ב20 ש"ח לליד חם ויכול גם להגיע לאלפי שקלים לליד וזה תלוי בתחום. אנחנו ממליצים להיכנס למחירון לידים שלנו ולבדוק את המחיר הממוצע בכל תחום

אז אם אתם רוצים לבצע קניית לידים לעסקים צרו איתנו קשר עכשיו אנחנו נשמח לתת לכם שירות מקצועי! קדימה אנחנו מחכים לכם>>

קניית לידים לעסקים

רוצים לקבל מידע נוסף על קניית לידים לעסקים?

מאמרים שעשויים לעניין אותך

מנהל האתר

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם

small_c_popup.png

רוצים לקבל מידע נוסף על קניית לידים לעסקים?

השאירו פרטים עכשיו או לחצו כאן