לידים להחזרי מס

צריכים לידים להחזרי מס? הגעתם למקום הנכון. איתנו תקבלו מאות כאלו כל יום.

תחום החזרי המס צובר תאוצה בשנים האחרונות ויותר רואי חשבון מבינים שזהו תחום רווחי מאוד עבורם, אז אם אתם גם הגעתם למסקנה הזאת אנחנו נשמח לעזור לכם. בשביל שרואה חשבון יתחיל לבצע החזרי מס ללקוחות שלו אז הוא חייב המון פניות ולידים של מתעניינים בהחזרי מס. כמו כן אם ניסיתם ליצור לעצמכם פרסום ולהביא לקוחות להחזרי מס ודאי הבנתם שזה לא קל בכלל וישנם המון קשיים בפרסום. אנחנו כאן נסביר לכם את הקשיים ואיך גם אתם תוכלו לקבל המון לידים להחזרי מס כל יום

לידים להחזרי מס הם לידים שונים משאר התחומים. על כל ליד של החזרי מס ישנם המון שאלות שהליד חייב לענות עליהם כדי לדעת אם הוא רלוונטי וזכאי בכלל להחזרי מס. בניגוד ללידים מתחומים אחרים כמו לידים לפורקס או לידים לביטוח שבהם הליד משאיר רק פרטים בסיסיים כמו שם וטלפון. כאן הליד משאיר הרבה יותר ובמאמר כאן אנחנו נפרט הכל.

איך אנחנו פועלים עם לקוחות שרוצים לידים

שיטת הפעילות שלנו עם הלקוחות שלנו היא שיטה ייחודית ש90 אחוז מהחברות בארץ לא עושים אותה

ראשית אחרי שהבנו את כל הצרכים שלכם אנחנו מתחילים בעבודה

אנחנו בונים לכל לקוח שלנו דף נחיתה משלו עם כל השאלות הרלוונטיות. אם הלקוח רוצה להחליף שאלות או להוסיף שאלות אז אין שום בעיה. בדף הנחיתה יש לנו גם אופציה להוסיף את השם של הלקוח ואת הלוגו שלו כדי למקסם את איכות הליד וזה הוכיח את עצמו בשיטה שעובדת!

אחרי שבנינו את דף נחיתה אנחנו בונים גם קמפיין ייחודי ללקוח שמשם הוא יקבל את הלידים שצורה אוטומטית. בנוסף לזה אנחנו בונים את הבאנר הייחודי ואת הכתיבה השיווקית בנפרד לכל לקוח ובקיצור בונים מערך שיווקי שלם לכל לקוח בנפרד!

ומה שהכי חשוב שבניית כל המערך הוא ללא עלות!

הקשיים בייצור לידים להחזרי מס

בכל תחום יש קשיים בפרסום אבל כאן זה שונה. כמו שאמרנו הלידים כאן הם לידים מסוג שונה.

קושי ראשון – בשונה משאר התחומים בהם מפרסמים בטופס לידים רגיל בפייסבוק כאן המצב שונה. טופס לידים בפייסבוק הוא טופס מוגבל וסביר להניח שלא תצליחו להכין טופס לידים עם כל השאלות הרלוונטיות לכם. וגם אם כן הצלחתם אז תיתקלו בקושי הבא

קושי שני – כמו שאמרנו הלקוחות שמתעניינים בהחזרי מס צריכים לענות על שאלות מרובות מה שגורם לייאוש והרבה נוטשים את הטפסים כי אין להם כוח. טופס לידים בפייסבוק הוא טופס שנועד לשליחה מהירה של הפרטים של הלקוחות ולכן המון לקוחות שנתקלים בטופס לידים ארוך מאוד הם מתייאשים ולא רוצים למלות וככה בעצם מפסידים הרבה תנועה ולידים.

קושי שלישי- הקושי השלישי הוא התחרות. ישנם המון מפרסמים של החזרי מס מה שהופך את התחום לקצת חופר ויש המון אנשים שלא אוהבים שחופרים להם. לכן צריך לדעת בדיוק איך לפנות ללקוחות אבל הבעיה היא שרוב המפרסמים פשוט לא יודעים איך! אנחנו בחברת לידי יודעים איך לגרום ללקוחות לפנות אלינו. רוצים לדעת איך? השאירו פרטים עכשיו!

קושי רביעי– הקושי הרביעי הוא הרלוונטיות של הפונים. כמו שאתם ודאי יודעים לא כולם זכאים להחזרי מס. רק אנשים שמכרו נכס או משכו קרן פנסיה ושילמו או כל מיני פרמטרים ספציפים. מה שהופך המון מהלקוחות ללא רלוונטים בכלל. מפרסמים שלא ידעו להגיע ללקוחות הלרוונטים ימצאו את עצמם מפרסמים ומשלמים המון כסף על לידים לא רלוונטים וזה גרוע מאוד.

איך אנחנו מייצרים לידים להחזרי מס?

דפי נחיתה מיוחדים

לנו יש דפי נחיתה מיוחדים שגורמים להמרה גבוהה מאוד של הלקוחות הנכנסים אליהם. יש טקסט מאוד ברור שגורם לכל הלקוחות הרלוונטים להשאיר פנייה. הטקסט בדף נכתב על ידי אנשי מקצוע שעובדים בתחום הכתיבה השיווקית כבר שנים והם יודעים בדיוק איך לגרום ללקוחות הנמצאים בדף להשאיר פרטים ולהיות חמים ורלוונטים.

אתרים אורגניים

לנו יש אתרים שמדורגים גבוה מאוד בגוגל והם מייצרים לידים להחזרי מס. מה שטוב באתר שמדורג גבוה הוא שהלקוחות מגיעים אליו ללא פרסום. הם מחפשים החזרי מס בגוגל והם מגיעים לאתר ומשאירים פרטים. ללקוחות האלו לא אכפת כמה שאלות יש שם הם רק רוצים את ההחזר מס. הם חיפשו אותנו והגיעו אלינו לא אנחנו אליהם מה שהופך אותם להכי חמים שיכולים להיות.

פרסום מיוחד בפייסבוק

יש לנו קמפיינים מיוחדים בפייסבוק עם וותק של מעל שנתיים. לקח לנו המון זמן עד שהגענו לפרסום המנצח שהיום מביא לנו המון לידים בכל יום. הקמפיין שלנו מעביר את הלידים ישירות לדפי הנחיתה שלנו ושם הם בעצם מקבלים המון ידע ופרטים והם מגיעים ממוקדים מאוד. בדפי הנחיתה אנחנו גם יודעים להוציא את כל הלידים הלא רלוונטיים.

פרטי הלידים שאנחנו מספקים

כמו שאמרנו לידים להחזרי מס הם מיוחדים ויש הרבה שאלות סינון שהלידים צריכים לענות עליהם כדי שנידע אם הם רלוונטים בכלל. אלו השאלות שאנחנו שואלים אותם:

  1. שם מלא
  2. טלפון
  3. עיר
  4. האם את/ה שכיר/ה או עצמאי/ת?
  5. האם משכורתך החודשית גבוהה מ8,000 ש"ח ואתה משלם מס?
  6. האם משכת קרן פנסיה ב6 שנים האחרונות ושילמת 35% מס?
  7. האם מכרת נכס ושילמת מס שבח ב6 שנים האחרונות?
  8. האם אתה משלם על ביטוח חיים/ בריאות באופן פרטי? (רלוונטי למי שעוסק גם בביטוח)
  9. האם החלפת עבודה ב6 שנים האחרונות?
  10. האם יצאת לחל"ת ב6 שנים האחרונות?
  11. האם יש לך ילד/ה עם בעיות קשב וריכוז שעבר ועדת השמה?
  12. האם הייתה לך תקופה של חוסר תעסוקה ב6 שנים האחרונת?
  13. האם נולד לך ילד ב6 שנים האחרונות?
  14. האם הפסדת מניות או ניירות ערך בבורסה או בבנק?
  15. האם השתחררת מצה"ל ב6 שנים האחרונות

כל אלו הם שאלות שאנחנו שואלים את הלידים. לידים שיענו לא על כל השאלות או על חלק מהשאלות החשובות אז אנחנו נידע שהם לא רלוונטיים ולא נשלח לכם אותם מלכתחילה. אנחנו עושים את כל זה בשביל לתת לכם לידים איכותיים, רלוונטיים עם אחוז המרה גבוה!

סוגי לידים להחזרי מס

אצלנו בלידי יש 2 סוגים של לידים להחזרי מס אותם אנחנו מוכרים

סוג 1 – לידים מסוננים

לידים מסוננים הם לידים שעוברים את תהליך הסינון שלנו. תהליך הסינון שלנו כולל הורדה של כל הלידים הלא רלוונטיים שלא משלמים מס

זאת אומרת שהלידים שאתם תקבלו הם לידים שמשלמים מס או ממשכורת או ממשיכת פנסיה או ממכירת נכס. ליד שלא משלם מס והשאיר פנייה לא יגיע אליכם וככה אתם בעצם תקבלו את הלידים המסוננים והכי רלונטיים עבורכם.

סוג 2 – לידים חמים לא מסוננים

לידים אלו הם גם לידים איכותיים אבל כאן הם לא עוברים תהליך סינון מה שאומר שכל הלידים שנכנסים מהקמפיין יעבור אליכם ישירות ויהיו שם גם כאלו שלא משלמים מס ופחות רלוונטיים

ישנם כמה יתרונות ללידים אלו והבולט שבהם הוא המחיר. המחיר של הלידים האלו יהיה זול יותר מלידים מסוננים ויש כאלו שיעדיפו לקבל מחיר זול יותר ולקנות יותר לידים כדי לקבל יותר אופציות מכירה

היחס בין הלידים הלא רלוונטיים והכן רלוונטיים הוא בערך 20/80 כלומר, 20 אחוז מהלידים הם לא משלמים מס ו80 אחוז מהלידים הם רלוונטיים ומשלמים מס.

ישנה שיטה גם לעבוד עם לידים אלו ולהוציא מהם את המיטב אפילו שיש גם כמה שהם לא רלוונטיים ואנחנו נשמח להסביר לכם בשיחה איך הופכים ליד לא רלוונטי לליד רלוונטי ואפילו ליד סגירה שיתן לכם יותר ממה שציפיתם.

כמות לידים יומית

לנו יש המון שיטות שיווק שדרכם אנחנו מצליחים לייצר לידים על בסיס יומיומי עבור הלקוחות שלנו. עם זאת יש לנו לקוחות קבועים שרוכשים את הלידים על בסיס קבוע. אם גם אתם רוצים להצטרף להצלחה הזו ולקבל מאיתנו כמות לידים בכל יום אז אנחנו נבדוק אם יש לנו לידים שנכנסים משיטות הפרסום היומיות ואם הכל נמכר אז אנחנו נקים עבורכם קמפיינים מיוחדים ללא עלות נוספת.

בגדול כמות הלידים הממוצעת שאנחנו יכולים לשלוח היא בין 5-200 לכל לקוח ביום אז קדימה פנו אלינו אנחנו נשמח לייעץ לכם.

מחיר לידים להחזרי מס

המחיר ללידים הוא פרמטר משתנה. וזה תלוי בכמות הלידים שאתם לוקחים ומידת הסינון וכמובן בעוד כמה פרמטרים שונים.

המחיר בדרך כלל נע בין 20 ש"ח לליד ל35 ש"ח לליד

אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר מותאמת אישית אז השאירו לנו פנייה ונשמח לתת לכם פרטים!

חשוב שתדעו – כל הלידים שאנחנו שולחים הם לידים חמים שהשאירו פרטים ב24 שעות האחרונות וכולם בלעדיים! אנחנו לא מעבירים את אותו ליד ל2 אנשים שונים ולא משנה באיזה סוג לידים מדובר.

למחירון לידים לחצו כאן

מה קורה עם לידים לא רלוונטיים?

בדרך כלל אנחנו נותנים 10% זיכוי מראש מבלי יותר מידי כאבי ראש כלומר, אם קניתם חבילה של 100 לידים אז אתם מקבלים אוטומטית 110 לידים על מנת להחליף את הלידים הלא רלוונטיים מבלי צורך להתחשבן יותר מידי

בנוסף לכך חשוב שתדעו שאנחנו אוהבים תמיד לפנק את הלקוחות שלנו ואנחנו תמיד נותנים יותר בשביל שיהיה כיף לעבוד ביחד!

אז אם החלטתם שאתם רוצים גם לקבל לידים להחזרי מס בכל יום צרו איתנו קשר עכשיו! אנחנו נשמח לדבר איתכם ולתת לכם הצעה אז קדימה אנחנו מחכים לכם>>

לידים להחזרי מס

רוצים לקבל מידע נוסף על לידים להחזרי מס?

מאמרים שעשויים לעניין אותך

מנהל האתר

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם

small_c_popup.png

רוצים לקבל מידע נוסף על לידים להחזרי מס?

השאירו פרטים עכשיו או לחצו כאן