לידים לאיתור כספים

מחפשים לידים לאיתור כספים אבודים? הגעתם למקום הנכון

לידים לאיתור כספים אבודים זהו תחום קשה עם המון בירוקרטיה מצד רשויות המס וחברות הביטוח וזו הסיבה שהרבה אנשים מתרחקים מהתחום. הרבה מאוד מהישראלים יעדיפו לחסוך בכאבי ראש ולא להתעסק יותר מידי גם כשמדובר בכסף שלהם.

בשביל להביא מספיק לקוחות לאיתור כספים צריך להשקיע בפרסום איכותי שישכנע את הלקוחות שזה שווה להם וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. אנחנו עכשיו נסביר לכם על שיטות הפרסום שלנו ואיך איתנו תוכלו לקבל פניות לאיתור כספים אבודים

שיטות לייצור לידים לכספים אבודים

פרסום ממומן בגוגל ובפייסבוק.

לא כל קמפיין ראשון שתעשו יעבוד טוב ולכן אחרי עשרות פעמים שבהם יצרנו קמפיינים בשיטת A B TESTING הגענו לקמפיינים שמביאים את הלידים הטובים ביותר! יש לנו את הקמפיינים שיודעים לייצר את הלידים ברמה הכי איכותית בפייסבוק וכמובן גם בגוגל. את הלידים שאנחנו מייצרים אנחנו מוכרים היום לסוכני ביטוח ולחברות שעוסקות באיתור כספים ואנחנו נשמח שגם אתם תיקחו בזה חלק. הלידים הם ממוקדים והם עוברים כמה שאלות בכדי לדעת מי רלוונטי.

אתרים אורגניים

לנו בחברה יש רשת של אתרי תוכן אורגנים שמביאים לנו לידים על בסיס קבוע.

ברגע שהלקוחות מחפשים בגוגל איתור כספים אבודים או כל מילה אחרת שהיא רלוונטית לתחום אז יש סיכוי שיכנסו לאחד האתרים שלנו וגם משם אנחנו יודעים לייצר עבורכם לידים. לידים אלו נחשבים לאיכותיים מאוד.

קניית לידים אצלנו

אנחנו חברת לידי ואנחנו סוכנות פרסום שבוססת על תוצאות! אנחנו מייצרים עבורכם את הלידים ואנחנו מקבלים תשלום רק על לידים שנשלחו אליכם בפועל ולא כמו רוב חברות הפרסום שלוקחות כסף על העבודה שלהם בלי התחייבות לכמות מסוימת של לידים

אנחנו מאמינים מאוד במקצועיות שלנו ואנחנו חברה עם אופציות רבות לייצור לידים

אנחנו יודעים לספק לידים על פי דרישה כמעט לכל התחומים החל מלידים להחזרי מס ועד ללידים לשיפוצים וזה מה שהופך אותנו לאחת מחברות הלידים הגדולות במדינה.

שיטת הקנייה אצלנו מבוססת על חבילות. אתם קונים חבילת לידים ניסיונית ובודקים את הלידים וכאשר אתם רואים שהלידים איכותיים וטובים אז אפשר להמשיך לחבילות גדולות יותר על בסיס חודשי

איך מתחילים?

רוצים להתחיל לקבל לידים? מה שעליכם לעשות עכשיו זה ליצור איתנו קשר בווטסאפ או בטופס השארת פרטים. מיד לאחר מכן אנחנו נעשה אתכם שיחת היכרות ונבין בדיוק מה הצרכים שלכם. אחרי זה אנחנו ניתן לכם  הצעת מחיר מותאמת אישית עבורכם ובמידה והכל מתאים אנחנו נבנה עבורכם את הקמפיין ואת כל המהלך השיווקי ואתם תתחילו לקבל לידים!

אז צרו איתנו קשר עכשיו אנחנו נשמח לדבר אתכם!

לידים לאיתור כספים

רוצים לקבל מידע נוסף על לידים לאיתור כספים?

מאמרים שעשויים לעניין אותך

מנהל האתר

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם

small_c_popup.png

רוצים לקבל מידע נוסף על לידים לאיתור כספים?

השאירו פרטים עכשיו או לחצו כאן