לידים חמים הם גלגל השיניים שמניע את העסק קדימה. ללא לידים חמים בעסק שלכם יהיה מאוד קשה להתקדם כי לידים הם בעצם הלקוחות שקונים מכם את המוצרים שלכם. אתם חייבים עשרות ואפילו מאות כאלו כל יום כדי להתקדם.
כל בעל עסק חייב לפתוח את היום שלו עם עשרות ואפילו מאות פניות שמחכות לשיחת מכירה, אם אין לכם מספיק פניות אז הנה השיטות שלנו
ישנם המון שיטות בהם תוכלו לייצר לידים לעסק שלכם. חלק מהשיטות הם שיטות בתשלום ויש גם שיטות שהם חינמיות אך ידרשו מכם כנראה יותר עבודה. כאן אנחנו נפרט אותם בדיוק.
זוהי השיטה הנפוצה והטובה ביותר לייצור לידים חמים לעסק שלכם.
שיטה זו היא כרוכה במימון מודעות (פרסומות) בפייסבוק ובגוגל. בשביל שתוכלו לעשות פרסומות כאלו כנראה שתצטרכו קצת ללמוד את התחום או לשכור חברה שתנהל לכם את המודעות תמורת תשלום חודשי או אחוזים.
זוהי השיטה הטובה ביותר שבה תוכלו להכניס כמויות יחסית גבוהות של לידים כל יום בטווח זמן קצר מבלי להתאמץ יותר מידי. אבל תצטרכו לדעת מה ההבדל בין פרסום בגוגל ופרסום בפייסבור כי אלו שני פלטפורמות שונות וחשוב מאוד לשים לב.
גם שיטה מעולה שבה תוכלו להביא לעצמכם לידים חמים ואיכותיים לעסק כל יום אבל כאן יש בעיה.
בשביל שתוכלו לקבל לידים מאתר אורגני אתם חייבים קודם כל שיהיה לכם אתר לעסק או לשירות שלכם וגם אם יש לכם אתם אז אתם ודאי יודעים שצריך גם לבצע באתר עבודת קידום אורגני.
בדרך כלל בשביל לקבל תוצאות מאתר אורגני שלכם אז כנראה תצטרכו להשקיע סכומי כסף יחסית גבוהים בקידום האתר ולחכות כמה חודשים או אפילו שנים עד שתראו לידים מהאתר (תלוי בתחום)
אז מה הפיתרון? היום כמעט בכל תחום יש אתרים אורגנים שמכניסים לידים על בסיס קבוע. אם אתם רוצים לקבל לידים אורגניים אז תוכלו לקבל אותם מאתרים שכבר נמצאים במקומות ראשונים בגוגל. מה שתצטרכו לעשות זה או לקנות את הלידים או לשכור את האתר וככה בעצם לחסוך המון זמן והמון כסף.
שיטה זו יעילה במיוחד והיא מתאימה למי שחושב שלעסק שלו הכי מתאים לידים אורגניים ומי שרוצה לשכור אתר ולקבל לידים על בסיס קבוע בלי הרבה כאבי ראש. אם אתם מתעניינים בהשכרת אתר לעסק שלכם אז צרו איתנו קשר, יש לנו הרבה כאלו בהמון תחומים.
זוהי בעצם שיטה שבה משתמשים המון בעלי עסקים מבלי לדעת בכלל. שיטה זו יכולה גם להיקרא "פה לאוזן" או משהו בסגנון הזה.
היום כמעט לכל בעל עסק יש דף פייסבוק או דף אינסטגרם לעסק שלו ששם הוא מעלה את העבודות שלו והמלצות וכל מה שיכול לעזור לו להביא לקוחות משם. זוהי שיטה שהיא יעילה ומייצרת לידים מאוד איכותיים אבל הבעיה כאן שהכמות קטנה והעבודה קצת מפרכת.
ככל שתעלו יותר תוכן מעניין לרשת החברתית ותהיו פעילים כך יכול להיות שתקבלו פניות מאיכותיות משם וגם על זה שימו דגש. כל בעל עסק חייב שיהיה לו נוכחות ברשתות החברתיות כי זה מייצר לידים והכי חשוב, הלידים שבאים משם הם לגמרי בחינם!
ישנם המון חברות שמציעות קידום אורגני לרשתות חברתיות אז מי שרוצה לחסוך קצת זמן יכול לברר קצת על זה.
עוד שיטה שהיא די טובה היא לשלוח דיוור לאנשים רלוונטיים במייל או בהודעות ולנסות לעניין אותם משם. הבעיה כאן שיש המון אנשים שלא אוהבים את ההודעות ששולחים להם וזה יכול קצת לעצבן אבל בכל זאת זה עובד
רק שימו לב שאתם פועלים לפי חוק הספאם ולא מפרים שום דבר כדי שלא תהיו חשופים לתביעות. חוץ מזה זוהי שיטה טובה שמביאה תוצאות בעלויות יחסית נמוכות.
ישנם עוד שיטות לייצר לידים גם בחינם וגם בתשלום. אם נפרט את כולם כאן כנראה שזה יהיה מאמר מאוד ארוך.
אם אתם רוצים לדעת על עוד שיטות לקבל לידים חמים לעסק שלכם אנחנו ממליצים לכם לחפש קצת במאמרים שלנו, יש שם המון תוכן ומידע שתוכלו להיעזר בהם ואפילו להתחיל ליצור לעצמכם לידים אז תתחילו לקרוא עכשיו
אם אתם רוצים לקבל ייעוץ חינם ומידע נוסף על לידים חמים אז צרו אתנו קשר עכשיו!
ליד חם הוא אדם שהביע עניין ממשי בשירות או במוצר, נמצא בשלבי קבלת החלטה מתקדמים, ומוכן לתקשורת מיידית עם העסק. זהו לקוח פוטנציאלי שלא רק השאיר פרטים – אלא עשה זאת מתוך כוונה ברורה לרכוש, לרוב לאחר שכבר ביצע סקר שוק, השווה מחירים, והחליט שהוא צריך פתרון עכשיו. לידים חמים נחשבים לנכסים הכי רווחיים בשיווק, כי הסיכוי להפוך אותם לעסקה הוא הגבוה ביותר – בתנאי שפונים אליהם במהירות ובצורה מדויקת.
ליד חם הוא לקוח שכבר מחפש פתרון עכשיו – הוא השאיר פרטים, גילה עניין ממשי, ולעיתים אף מצפה לשיחה מהירה. מדובר באדם שמודע לצורך שלו ומוכן לשמוע הצעה. לעומתו, ליד קר הוא מישהו שלא הביע עניין באופן יזום – לרוב מדובר בקהל שצריך "לחמם" אותו: להסביר לו מה הבעיה, למה הוא צריך פתרון, ולמה דווקא אתם. לכן, לידים חמים הם קצרים יותר לסגירה, בעוד שלידים קרים דורשים השקעה רבה יותר בשכנוע ובבניית אמון.
הטעות הכי נפוצה היא תגובה איטית. ליד חם מצפה למענה כמעט מיידי – כל דקה שעוברת מגדילה את הסיכוי שיעבור למתחרים. בנוסף, פנייה קרה מדי ("שלום, ראיתי שהתעניינת") עלולה להישמע גנרית ולנתק את הלקוח. תזכורת: לידים חמים צריכים יחס חם – אישי, מהיר ורלוונטי.
לא כל מי שהשאיר פרטים הוא ליד חם. מה שמבדיל ליד איכותי באמת הוא כוונת הרכישה הברורה. לדוגמה, לקוח שמציין זמן יעד ("מחפש ביטוח תוך שבוע"), שואל שאלות מדויקות, או מתעניין במחירון – מאותת שהוא בשלב מתקדם במסע הרכישה. כשאתה יודע לזהות את הסימנים האלה, שיעורי הסגירה שלך מזנקים.
הכנו לכם מאמרים עדכניים, כלים ושיטות שיעזרו לכם לנווט נכון בעולם הלידים:
בעולם שבו כל קליק עולה כסף, כל שיחה סופרים, וכל ליד נמדד – לידים חמים הם לא "במקרה". הם תוצאה של מערכת חכמה, מדויקת ומכוונת מטרה. בעשור האחרון עזרנו לעשרות עסקים למכור יותר, לחסוך זמן, ולהגיע בדיוק לאנשים שרצו לשמוע מהם.
גם אתם יכולים.
בין אם אתם מוכרים שירות פיננסי, מוצר יוקרתי או שירות מקומי – לידים חמים יכולים לשנות את קצב הגדילה של העסק. וזה בדיוק מה שאנחנו יודעים לייצר עבורכם.
🎯רוצים להתחיל לקבל לידים שלא צריך לרדוף אחריהם?
השאירו פרטים – ונחזור אליכם עם תוכנית מותאמת אישית.
חברת לידי leady מתמחה ביצירת לידים איכותיים עם ניסיון של מעל 10 שנים, החברה מציעה מודל קניית לידים על בסיס חבילות לידים קבועות במחיר קבוע.
מטרתנו העליונה היא לשנות את ענף קניית הלידים בישראל ולהציב סטנדרט חדש.
כל הזכויות שמורות לאתר לידי ©
לקבלת פרטים וקניית לידים מלאו את הטופס: