לידים לעורכי דין

לידים לעורכי דין – כל התשובות לשאלות שלכם.

עורכי דין אתם מחפשים לקוחות איכותיים כל יום? הגעתם למקום הנכון, אנחנו נשמח לתת לכם שירות פרסום ולידים לעורכי דין כדי לפתח את העסק שלכם.

זה לא משנה אם אתם עורכי דין או אם אתם מפרסמים לקוח שלכם שהוא עורך דין. אם ניסיתם לפרסם לבד או אם אפילו לא ניסיתים ודאי הבנתם שלהביא לקוחות פונים לשירות עריכת דין זהו עסק לא קל בכלל.

אנחנו יודעים איך לייצר לכם כמויות של לידים איכותיים שמתעניינים בשירות שלכם, במאמר כאן אנחנו עונים על כל התשובות שלכם לגבי לידים לעורכי דין.

הקשיים בייצור לידים לעריכת דין.

כמו שאמרנו תחום עריכת דין הוא תחום לא קל בכללי ופרסום שלו בפרט. ישנם המון קשיים לפרסום התחום ועכשיו אנחנו נפרט את הקשיים בהם תוכלו להיתקל.

הקושי הראשון – תחרות גבוהה

זה לא סוד שיש המון עורכי דין בשוק והתחרות גבוהה מאוד וזה משפיע ישירות על הפרסום. המון עורכי דין נלחמים על אותו לקוח מה שמוריד את אחוז ההמרה שלכם. חשוב שתבינו שכאן אנחנו לא מדברים על תהליך המכירה אלא על תהליך השיווק. כשלקוח מחפש עורך דין לפנות אליו אז יש לו המון הצעות. תהליך המכירה הוא משהו שונה לגמרי וגם שם התחרות מרובה.

הקושי השני – מחירי פרסום גבוהים

בגלל התחרות הגבוהה בשוק מחירי הפרסום עולים משמעותית למי שלא יודע לעשות קמפיינים בצורה נכונה. תקציבי שיווק יכולים להגיע ל200 שקל לליד ואפילו יותר. ככה זה כשמפרסמים תחום תחרותי. כמובן שחברת לידים ושיווק ידעו איך להוריד את מחיר הליד מבלי לפגוע באיכות שלו.

הקושי השלישי – פניות לא רלוונטיות

תחום עריכת דין הוא תחום קשה לא רק בגלל התחרותיות שלו אלא גם בגלל אופי הלידים. לרוב הלידים יצטרכו ייעוץ מקצועי ראשוני שיכול לקחת זמן ולבסוף או שהם בכלל לא צריכים עורך דין או שהם לא סוגרים עסקה מהסיבות שלהם. הרבה לידים רק רוצים מישהו להתייעץ איתו ולעיתים זה פוגע המון בתקציב הפרסום ובאנרגיה של העורך דין. פניות לא רלוונטיות זהו חלק בלתי נפרד שקשה מאו להיפתר ממנו בתחום הזה. כמובן שיש דרך שאפשר לסנן אותם קצת ועליה נפרט בהמשך.

כמו כן עם כל הקשיים האלו זה עדיין אפשרי לייצר פניות איכותיות למשרדי עריכת דין.

עכשיו במחיר מבצע!!!  בניית כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין מקצועי ומעוצב רק ב350 ש"ח חד פעמי! לחצו כאן עכשיו>>

ייצור לידים לעורכי דין

שיטה ראשונה – פרסום ממוקד ברשתות חברתיות

כמובן שזהו השיטה אולי הידועה ביותר, אבל לא כל אחד יכול לבצע אותה כמו שצריך. בשביל לפרסם את עצמכם בגוגל אתם תצטרכו דף נחיתה ממיר עם טקסט שיווקי שיתן לכם לידים איכותיים. או לחלופין כרטיס ביקור דיגיטלי שיתן ללקוחות את האופציה להגיע אליכם.

גם בשביל לפרסם בפייסבוק תצטרכו דף נחיתה חזק למרות שיש לכם את טופס יצירת לידים של פייסבוק שיכול לתת לכם חלופה מתאימה. רוצים שנסביר לכם יותר על שיטה זו? צרו איתנו קשר עכשיו.

השכרת אתרים חזקים בתחום עריכת דין

היום בכל תחום של עריכת דין יש יותר מאתר אחד חזק. יש המון אתרים שנמצאים במקומות הראשונים בגוגל שמייצרים לידים באופן קבוע. הלידים שמגיעים מהאתרים הם איכותיים מאוד כי לרוב הם קיבלו את המידע שהם צריכים וכנראה שהם צריכים להתקדם עם מישהו. באתרים אלו יופיע הטלפון שלכם וככה יפנו אליכם לקוחות. לרוב אתם תהיו בלעדיים אבל הכול תלוי בעסקה שסגרתם. מה שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם בעל האתר ולברר אם אתם יכולים לקבל ממנו לידים.

קניית לידים מחברת שיווק

האופציה הזו היא אופציה מעולה למי שלא רוצה כאבי ראש. תוכלו לקנות לידים מחברה מקצועית שמתעסקת בזה כמו אתר לידי ובעצם לקבל המון לקוחות ולידים חמים כל יום. רוצים מידע נוסף על לידים לעורכי דין? השאירו פנייה עכשיו!

מחיר לידים לעורכי דין

מחירון לידים בתחום עריכת דין:

לידים בלעדיים בתחום כללי – 50-100

לידים מחולקים בתחום כללי – 40-80

לידים בלעדיים בתחום ספציפי – 80-150

לידים מחולקים בתחום ספציפי – 50-100

מחירים אלו יכולים להשתנות בהתאם להרבה פרמטרים אז בשביל לקבל מחיר מדוייק צרו איתנו קשר עכשיו>>

אז איך מתחילים?

אם אתם רוצים להתחיל לקבל המון לידים לעורכי דין אז מה שעליכם לעשות הוא להשאיר פנייה בטופס המצורף ואנחנו ניצור אתכם קשר וניתן לכם את כל הפרטים. לאחר מכן אתם תתחילו לקבל לידים חמים אז קדימה צרו קשר עכשיו אנחנו מחכים לכם>>

לידים לעורכי דין

רוצים לקבל מידע נוסף על לידים לעורכי דין?

מאמרים שעשויים לעניין אותך

מנהל האתר

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם

small_c_popup.png

רוצים לקבל מידע נוסף על לידים לעורכי דין?

השאירו פרטים עכשיו או לחצו כאן