לידים להובלות

לידים להובלות – חמים ובלעדיים, הנה כל הפרטים

מובלים אתם מחפשים לידים איכותיים להובלות? הגעתם למקום הנכון. אנחנו מייצרים לידים להובלות בכמה שיטות וכאן אנחנו נספק לכם את כל המידע שאתם צריכים על שיטות הייצור שלנו ללידים בתחום שלכם.

אם אתם רוצים לדלג על השלב הזה ולקבל מאיתנו הצעה טלפונית אז לחצו כאן

שיטות ייצור לידים להובלות

ישנם המון שיטות לייצור לידים היום אבל לא כל השיטות מתאימות לכל תחום. תחום ההובלות הוא תחום שבו אנשים צריכים אתכם עכשיו ולכן הם צריכים לחפש אתכם וליצור אתכם קשר בשונה מתחומים אחרים כמו לידים להחזרי מס שבו אתם מציעים את השירות שלכם ללקוח מבלי שהוא חיפש אתכם.

הנה השיטות הטובות ביותר לייצור לידים בתחום ההובלות

קמפיין ממומן גוגל

הדבר הראשון שכל בן אדם עושה ברגע שהוא צריך משהו זה להיכנס לגוגל ולחפש אותו. במקרה שלנו מי שמחפש הובלה יכנס לגוגל וינסה למצוא את בעל המקצוע שהכי מתאים לו. פה אנחנו נכנסים לתמונה, אנחנו נופיע במקומות הראשונים עם המודעה שלנו וברגע שלקוח פוטנציאלי יחפש בגוגל כל מה שקשור להובלות אז אנחנו נופיע והוא ישר יכנס למודעה שלנו וישאיר פרטים או יחייג. במידה ואתם עובדים איתנו אז הלקוח יחייג ישירות אליכם ויזמין את העבודה במקרה הצורך.

גם בגוגל ישנם כל מיני שיטות לפרסום ואנחנו לא רוצים לסבך אתכם כאן אז פשוט נגיד לכם שאנחנו מטפלים בהכל ועושים לכם את הממומן בצורה הטובה ביותר בשביל להביא לקוחות רוכשים אליכם ולתת לכם עבודה בלי סוף!

אתרים אורגניים בגוגל

ישנה עוד שיטה לייצור לידים מגוגל. השיטה האורגנית

בשונה מהשיטה הקודמת כאן אנחנו צריכים אתר גדול שעבר עבודת קידום אורגני מסיבי ומופיע בתוצאות הראשונות במילות חיפוש רלוונטיות. הבעיה היא שבשביל לקבל לידים מאתרים אורגניים אתם צריכים להשקיע המון כסף באתר שלכם כדי שיופיע בתוצאות הראשונות. אבל כל העניין כאן זה שאתם לא משלמים על הלקוחות שנכנסים מהאתר בכלל ומכאן בא הביטוי אורגני (טבעי)

למידע נוסף על קידום אורגני לחצו כאן

לנו יש אתרים שמייצרים לקוחות בצורה אורגנית על בסיס יומיומי ואנחנו נשמח להעביר אליכם את הלקוחות שלנו! אנחנו עברנו את כל הקשיים בקידום אורגני לאתרים וכיום יש לנו הרבה אתרים שמייצרים לנו לידים על בסיס קבוע

הבעיה היא שתצטרכו לבדוק אם הלידים שנכנסים כבר נמכרים ללקוחות או שהם פנויים ולרוב הם לא פנויים אבל עדיין עדיף לבדוק.

מחיר לידים להובלות

בגדול המחיר של לידים משתנה בגלל כמה פרמטרים ולכן לא נוכל לתת לכם את הצעת המחיר המדוייקת עבורכם אבל כן נוכל לתת לכם אינדקציה כמה זה אמור לעלות בערך

לידים בלעדיים וחמים להובלות מגוגל – 70 ש"ח לליד

המחיר יכול להשתנות בהתאם לכמות הלידים שאתם קונים ולערוץ הפרסומי ממנו הגיע הליד אבל זה המחיר הממוצע.

מעבר למחירון לידים

מה קורה עם לידים לא תקינים?

בגדול כשמדובר בלידים להובלות אז הרוב המוחלט של הלידים הם תקינים כי מדובר בשיחות נכנסות ישירות אליכם אז אין לכם את הבעיות של לא ענה או מכחיש פנייה וכו' אבל עדין אנחנו נותנים לכם תמיד תוספת של 10% על כל כמות לידים שתקנו כדי להחליף כביכול את מי שלא תקין ותמיד אנחנו נותניםן עוד כמה עלינו 🙂

אז אם אתם רוצים לקבל לידים חמים ואיכותיים להובלות ולקבל מידע נוסף והצעת מחיר צרו איתנו קשר עכשיו אנחנו מחכים לכם!

לידים להובלות

רוצים לקבל מידע נוסף על לידים להובלות?

מאמרים שעשויים לעניין אותך

מנהל האתר

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם

small_c_popup.png

רוצים לקבל מידע נוסף על לידים להובלות?

השאירו פרטים עכשיו או לחצו כאן