טיוב לידים

טיוב לידים – כל מה שצריכים לדעת

אז אתם צריכים לידים חמים ואתם מתעניינים בשיטת טיוב לידים? עכשיו נסביר לכם בדיוק מה זה אומר ואת כל הפרטים שתצטרכו לדעת

טיוב לידים- השיטה לייצור לידים חמים

כמו שאתם ודאי יודעים סינון לידים זוהי שיטה מעולה לייצור לידים חמים מרשימה של לידים קרים. עכשיו נסביר לכם הכל

מה זה טיוב לידים?

טיוב לידים או בשמו השני סינון לידים זו שיטת ייצור לידים. בשיטה זו משתמשים בלידים חמים כדי לסנן את הלידים הלא רלוונטיים ולהשאיר את הלידים הרלוונטים לבעל העסק או כדי לייצר לידים חמים מרשימת לידים קרים. בשיטה זו יש נציג שמתקשר לרשימת לידים קרים שהיו פוטנציאלים עבור העסק בעבר ומנסה לעניין אותם שוב במוצר או השירות שלו. לשיטה זו יש יתרונות רבים אך גם חסרונות ועכשיו נפרט אותם.

יתרון בטיוב/ סינון לידים חמים

היתרון הבולט וההגיוני ביותר הוא כמובן סינון והוצאה של הלידים הלא רלוונטיים לעסק שלכם.

היתרון השני הוא אחוז ההמרה הגבוהה של הלידים המסוננים. לידים אלו כבר יודעים הרבה על המוצר שאתם הולכים למכור להם ומכיוון שהם רלוונטיים אז הם חמים מאוד ומוכנים לסגירה

היתרון השלישי הוא שלרוב בסינון לידים אז שואלים את הלידים בשיחה על שעה שנוח להם לדבר וככה בעצם יודעם בדיוק מתי זמן המתאים ביותר למכירה של הליד

היתרונות בטיוב לידים קרים

היתרון הבולט הוא המחיר. חוץ מלשלם משכורת לנציג שמתקשר אליהם אין לכם בכלל הוצאות עליהם בשונה מקניית לידים חמים שאתם צריכים לשלם על פרסום, על לידים ועוד…

היתרון השני הוא המהירות בו אתם תצליחו לייצר לידים. ביום שתתחילו לטייב לידים תוכלו לקבל 20-30 לידים חמים בקלות בשונה מפרסום ממומן שתצטרכו לחכות עד שהקמפיין יעלה ועד שהכל יהיה מוכן מה שלוקח כמה ימים.

היתרון השלישי כמו בסינון לידים חמים הוא קבלת לידים רלוונטיים שאתם יודעים בדיוק מתי נוח להם לקבל שיחה ולמכור להם.

אז אחרי שפירטנו לכם את היתרונות בטיוב לידים אז עכשיו נפרט לכם גם כמה חסרונות

חסרונות בסינון לידים חמים.

בהרבה מקרים הלידים החמים רוצים וצריכים לקבל שיחת מכירה כמה שיותר מהר ולפעמים שיחת הטיוב מעקבת את זה וגורמת לליד להיות לא רלוונטי. אנשים לא תמיד אוהבים שמתקשרים אליהם הרבה.

חיסרון נוסף הוא שלפעמים מסננים ליד שהוא רלוונטי. לא תמיד הנציגים פועלים כמו שצריך ולפעמים אפשר לסנן ליד שבשיחת המכירה יכל להיות רלוונטי עבורכם.

עוד חיסרון הוא שלאחר סינון אתם מורידים לעצמכם את כמות הלידים. לפעמים ליד אפילו שהוא לא רלוונטי יכול לקנות בשיחת מכירה וברגע שמורידים מהרשימה הרבה לידים חמים זה יכול לגרום לפספוס של מכירות לידים.

חסרונות בסינון לידים קרים

ברשימה של לידים קרים ברוב המקרים יש כמות מאוד קטנה של לידים רלוונטים מה שיכול לקחת לפעמים זמן עד שמצליחים להוציא ליד חם, לפעמים אפילו לא שווה את המאמץ

חיסרון נוסף הוא אפילו שייצרתם את הליד והוא חם אבל הוא לא תמיד יהיה איכותי. לפעמים הוא ירצה לקבל שיחת מכירה רק בשביל שתעזבו אותו ולא תנסו לחמם אותו. לידים אלו הם לא איכותיים ופוגעים באיכות המכירה ובאיכות הנציגים

עוד חיסרון הוא זה שלפעמים רשימת הלידים הקרים הם רשימת לקוחות שהיו איתכם בעבר ועזבו אתכם. לפעמים ללקוחות האלו יש חוויה לא נעימה מהשירות שלכם וזה יכול לגרום למצב בו הלקוח מתעצבן עליכם בשיחה וגורם למצב לא נעים. זוהי פגיעה במורל של הנציגים וזה מוריד מאיכות העבודה שלהם.

טיוב לידים עם חברת לידי

אנחנו מציעים אופציה לטיוב וסינון לידים חמים. יעש לנו נציגים שזוהי העבודה שלהם. אם אתם צריכים שירות טיוב לידים אז פנו אלינו עכשיו אנחנו נשמח לדבר איתכם ולעמוד לשירותכם!

טיוב לידים

רוצים לקבל מידע נוסף על טיוב לידים?

מאמרים שעשויים לעניין אותך

מנהל האתר

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם

small_c_popup.png

רוצים לקבל מידע נוסף על טיוב לידים?

השאירו פרטים עכשיו או לחצו כאן