לידים על בסיס הצלחה

מחפשים לידים על בסיס הצלחה? אנחנו נשמח לעזור לכם

תחום הלידים היום הוא תחום קשה מאוד עם תחרות רבה. לא כל עסק יצליח להביא הרבה לידים לבד ואפילו הרוב המוחלט של בעלי עסקים יפנו למפרסמים כדי להביא לידים לעסק שלהם אבל הבעיה שבהרבה מקרים הלידים הם באיכות נמוכה מה שפוגע במכירה של בעל העסק.

לכן הרבה מאוד בעלי עסקים הבינו שקניית לידים על בסיס הצלחה הוא מודל נוח עבורם.

קניית לידים על בסיס הצלחה – מה זה אומר?

היום בעלי עסקים קונים לידים ומשלמים על כל ליד. לדוגמה: סוכן ביטוח קונה 100 לידים לביטוח במחיר של 80 ש"ח לליד אז סהכ הוא ישלם 8,000 שח על כל הלידים וזה לא משנה כמה עסקאות הוא הצליח לייצר. במודל של לידים על בסיס הצלחה אותו סוכן ביטוח היה מקבל 100 לידים והוא היה משלם עמלה לפי כמות העסקאות שהוא הצליח לייצר.

יתרונות בקניית לידים על בסיס הצלחה

ישנם יתרונות רבים לקניית לידים במודל זה והם

סיטואציית מנצח – מנצח

אתם משלמים רק על מה שהצלחתם להרוויח ממנו ככה שאתם תהיו מרוצים כי לא שילמתם על מה שלא רלוונטי וכך גם הספק לידים שלכם קיבל תשלום על הלידים שהוא הביא. אם הלידים היו לא טובים אז הספק לא מקבל תשלום.

התחייבויות הספק

ספק הלידים שלכם יהיה מחויב להביא לכם את הלידים הכי טובים כי אם הוא לא יעשה את זה אז אתם לא תצליחו לייצר עסקאות ואז הוא יהיה בהפסד. מה שהופך את ספק הלידים שלכם לסוג של שותף שלכם

ישנם עוד כמה יתרונות אבל אלו היתרונות הבולטים.

חסרונות

כמו שיש יתרונות לשיטה זו כך יש גם חסרונות

כמות עסקאות גבוהה יגרום להפסד

לעיתים אם תקנו לידים בתחום מסויים שבו אפשר לייצר עסקאות אז אתם תבחינו בזה שמודל זה רק גורם לכם להרוויח הרבה פחות ממה שאתם יכולים ועכשיו נסביר.

ניקל לדוגמה את תחום לידים להחזרי מס לשכירים. בתחום זה ליד עולה בממוצע 27 ש"ח. ומתוך 100 לידים בממוצע מייצרים 40 עסקאות. אז לקוח שקונה 100 לידים ישלם עליהם 2700 שח וזהו אבל לקוח שישלם לפי הצלחה יכול להגיע לסכומים הרבה יותר גבוהים. בהנחה שהוא שילם 100 ש"ח על כל הצלחה והוא סגר 40 עסקאות מתוך 100 אז הוא שילם 4,000 שזה הרבה יותר ממה שיכל לשלם ולכן זה לא תמיד הכי רווחי לכם.

חוסר רצון מצד הספק

הרבה ספקי לידים לא ירצו לעבוד בשיטה זו מהסיבה שאף אחד לא רוצה להיות תלוי באיש המכירות שלכם. יכול להיות שהלידים יהו מעולים אבל תהליך המכירה שלכם יהיה פחות טוב וזה רק יגרום להפסד של 2 הצדדים וחבל

עדיפות נמוכה מצד הספק

כמעט לכל ספק לידים היום יש הרבה לקוחות חוץ מכם. והספק בעצמו שם בעדיפות עליונה תמיד את הלקוח שמשלם לו הכי טוב, ולכן יכול לקרות הרבה פעמים שהספק יעדיף למכור את הלידים למי שמשלם לו תשלום לפי ליד כדי להיות בראש שקט.

זלזול בלידים

בהרבה מקרים בעלי עסקים שמקבלים לידים על בסיס הצלחה לא תמיד עובדים על הלידים כמו שצריך בגלל שהם "לא שילמו" עליהם כביכול. מה שגורם לאנשי המכירות ולבעל העסק לא להתייחס אליהם ברצינות כמו לידים שהוא שילם עליהם בפועל.

הפיתרון לעבודה בשיטת לידים על בסיס הצלחה

לכל סיר יש מכסה וכך לכל בעיה יש פיתרון. אפילו שיש חסרונות לשיטה זו אנחנו מצאנו לכם פיתרון מעולה

כמו שאמרנו מקודם הבעיה היא שהרבה ספקים לא רוצים לעבוד בשיטה זו כי זה פחות טוב להם אז לנו יש כמה פתרונות.

הראשונה היא תשלום מראש על כמות קטנה של סגירות. אתם משלמים מראש על נניח 5 סגירות והספק מתחייב להעביר לכם לידים עד שיש לכם 5 סגירות. זה יגרום לספק פשוט מאוד להביא לכם את הלידים הכי טובים שלו כדי שתסגרו כמה שיותר מהר והוא בעצם ישים אתכם בעדיפות.

הפיתרון השני הוא התחייבות מצדכם לאחוז סגירה מסויים. זאת אומרת שאתם מתחייבים לספק שאתם תסגרו לדוגמה 5 אחוז מהלידים שלו וככה הוא יהיה רגוע שאתם לא שורפים לו סתם לידים

תחומי לידים

כמובן שלא בכל תחום אפשר לפעול על פי לידים על בסיס הצלחה. ישנם תחומים שזה מקובל כמו תחום מכירת קורסים או לידים לפורקס ועוד כמה תחומים כאלו. אבל ישנם תחומים שזה גם פחות יתאים ולכן אנחנו ממליצים לכם להתייעץ איתנו כדי לקבל את כל הפרטים על סוגי לידים ועל שיטות העבודה

אז אם אתם רוצים לקנות לידים על בסיס הצלחה אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עכשיו ואנחנו ניתן לכם את כל הפרטים שתצטרכו! קדימה אנחנו מחכים לכם.

לידים על בסיס הצלחה

רוצים לקבל מידע נוסף על לידים על בסיס הצלחה?

מאמרים שעשויים לעניין אותך

מנהל האתר

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם

small_c_popup.png

רוצים לקבל מידע נוסף על לידים על בסיס הצלחה?

השאירו פרטים עכשיו או לחצו כאן