לידים לבניית אתרים

בוני אתרים אתם מחפשים לידית לבניית אתרים? הישארו איתנו

תחום בניית אתרים הוא תחום שצובר הרבה תאוצה בשנים האחרונות במיוחד בגלל הביקוש הרחב של עסקים שצריכים אתרים וגם בגלל הרווחים היפים שאפשר לעשות מכל אתר. ביקוש זה הגביר את התחרות ואת החשיפה לתחום ויש היום המון חברות בניית אתרים וגם בוני אתרים פרילנסרים. וכל אחד בעצם צריך לידים. אז ככה אנחנו יכולים להביא לכם לידים.

שיתופי פעולה עם בעלי מקצוע

ברשותנו אתרים רבים שקשורים לבעלי מקצוע בכל התחומים ומאתרים האלו לעיתים נכנסים לנו לקוחות שרוצים להתקדם ברשת החברתית. מה שאנחנו עושים בעצם זה מציעים להם בניית אתר לעסק שלהם ואם זה מעניין אותם אז אנחנו הופכים אותם ללקוח פוטנציאלי.

בגדול גם חברת לידי מקצוענים בבניית אתרים בוורדפרס אבל אין לנו בעיה למכור לידים בתחום לכל המרבה במחיר.

קמפיינים ממומנים

כמו שאתם ודאי שמים לב אנחנו חברה שמוכרת לידים כמעט בכל תחום. בשביל להפוך לחברה גדולה שמתמחה בייצור לידים חייבים להיות מקצוענים בהקמת קמפיינים ופרסום. בשביל זה אנחנו מפרסמים וכמובן יודעים גם לפרסם ולהעלות קמפיינים בנושא של בניית אתרים וכמובן לתרגט את הקהל הכי רלוונטי לתחום ובעצם להביא לכם את הלידים שמתעניינים בשירות בניית אתרים.

קבוצות פייסבוק עם קהל

ברשותנו קבוצות פייסבוק עם קהל עוקבים בנושא של עסקים ושיווק. הקהל שנמצא שם בהמון מקרים זקוק לשירות בניית אתרים ומשם גם אנחנו מביאים לידים לתחום. אם אתם רוצים לקבל מאיתנו לידים שמתעניינים בבניית אתרי וורדפרס אז נוכל גם לפרסם אתכם שם או למשוך משם לקוחות ישירות אליכם.

מחיר לידים לבניית אתרים

כידוע מחיר של לידים לבניית אתרים הבוא לא זול וזה בגל התגמול מכל סגירת עסקה.

כל עסקה יכולה לנוע בין 5,000 ש"ח ואפילו עד 50,000 ש"ח ץלוי בעבודה ולכן המחיר ללידים אלו לא זול.

כמובן שאת המחיר המדוייק לא נוכל לכתוב כאן כי יש המון פרמטרים שמשפיעים על המחיר אבל כן נוכל לרשום לכם את המחיר הממוצע.

מחיר לידים לבניית אתרי וורדפרס נע בין 80 ש"ח ל150 ש"ח לליד ותלוי בהמון פרמטרים. ישנם גם לידים לקידום אורגני שמגיעים לרוב ביחד עם לידים לבניית אתרים או בנפרד אבל הם מתומחרים דומה.

אז אם אתם מתעניינים בלידים לבניית אתרי וורדפרס או כל סוג של אתר אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עכשיו אנחנו נשמח לעזור לכם!

 

לידים לבניית אתרים

רוצים לקבל מידע נוסף על לידים לבניית אתרים?

מאמרים שעשויים לעניין אותך

מנהל האתר

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם

small_c_popup.png

רוצים לקבל מידע נוסף על לידים לבניית אתרים?

השאירו פרטים עכשיו או לחצו כאן