יועצי משכנתא אתם צריכים לידים למשכנתאות? הנה כל המידע שתצטרכו
תחום הלידים הוא תחום ענק. כמעט כל בעל עסק חייב שיהיה לו כמות מסויימת של לידים כל בוקר כדי שהעסק שלו ימשיך לפעול אך הבעיה היא שלא כל בעל עסק יודע איך להשיג לידים ולא כל ליד הוא ליד טוב. במאמר הזה אנחנו נדבר ספציפית על תחום המשכנתאות.
ישנם המון יועצי משכנתא או אנשיפ פרטיים שצריכים לידים ולא כולם מצלחים להשיג את מה שהם צריכים. תחום המשכנתאות הוא אחד התחומים היותר מאתגרים וקשים להשגת לידים ויש שאומרים שרק מקצועניים אמיתיים בפרסום יצליחו להביא לידים לתחום זה.
מה זה לידים למשכנתאות ?
לידים למשכנתאות הם בעצם לקוחות המעוניינים לקחת משכנתא חדשה או מחזור משכנתא. כל לקוח כזה יכול להיות שווה עבורכם הרבה כסף ולכן חשוב מאוד לעשות את התהליך בצורה נכונה. הביקוש ללידים אלו הוא עצום מצד המון יועצי משכנתא וגם גופים גדולים יותר כמו בנקים וחברות ביטוח.
תחומי לידים למשכנתאות
ישנם כמה תחומים של לידים בתחום המשכנתאות והם:
לידים למחזור משכנתא
לידים אלו הם לקוחות שרוצים לקבל פרטים על מחזור המשכנתא שלהם ועל אופציה להוזלה ולשינוי ההחזר החודשי שלהם דרך פרסום של הרפורמה החדשה.
לידים למשכנתא חדשה
לידים אלו הם לידים שכל מי שמתעסק במשכנתא ירצה. לידים אלו הם בעצם לקוחות שמתעניינים בהצעה למשכנתא חדשה והם צריכים גם ייעוץ לפני המשכנתא שהם יקחו וגם הצעת מחיר הולמת למשכנתא מהסוג שהם צריכים.
למי מתאים לידים למשכנתאות?
קהל היעד שמתעניין בדרך כלל בלידים אלו הם:
- יועצי משכנתאות פרטיים
- גופים פיננסים גדולים
- אנשי מכירות שעובדים תחת חברות רלוונטיות
- סוכני ביטוח קטנים וסוכנויות גדולות
- חברות השקעות בכל מיני סוגים
הקשיים בייצור לידים למשכנתאות
תחום זה הוא לא קל מכמה סיבות והם:
סכומי כסף גבוהים
כמו שאתם כבר יודעים משכנתא זה מוצר ששווה המון כסף, זה יכול להגיע לכמה מיליונים. בגלל הסכומים הגבוהים לא תמצאו הרבה לקוחות בתחום אבל כל לקוח יכול להיות רווח גדול עבורכם
בעיות אמון
קושי נוסף שיש לאנשים הוא האמון בכם. בגלל שמדובר בסכומי כסף גבוהים אז לעיתים אנשים מעדיפים לפנות לאנשים שהם כבר מכירים בתחום ויהיה להם קצת קשה להיפתח לאנשים חדשים
תחרות גבוהה וקשה
ישנו תחנות קשה מאוד בין הגופים הגדולים כמו הבנקים וחברות הביטוח. לגופים הגדולים יש תקציבי שיווק גבוהים מאוד מה שגורם לשאר היועצים להיתקל בקשיים לקראת הפרסום אל מול הבנקים. אל דאגה לנו יש פתרון להכל.
השיטות שלנו לייצור לידים למשכנתאות
קמפיינים ממומנים בגוגל וברשתות החברתיות
לנו יש חשבונות בפייסבוק ומודעות בגוגל עם ותק בתחום המשכנתאות. הקמפיינים האלו מפורסמים ברשתות חברתיות עם קופי מקצועי ובאנרים מושכים ומשם אנחנו יודעים לייצר לידים טובים בכל תחומי המשכנתאות
הלידים נכנסים מפרסומי פייסבוק, חיפושים בגוגל, כתבות תוכן עם מסרים סמויים, וסרטונים ממומנים ביוטיוב
החברה שלנו מייצרת לידים בהמון תחומים כמו לידים להחזרי מס , לידים לשוק ההון, לידים לביטוח ועוד המון תחומים בהם אנחנו מקצועיים כבר מעל ל4 שנים.
פרטים שמגיעים עם הלידים:
הלידים מגיעים עם השאלות הבסיסיות של שם טלפון ואזור. יש אופציה נוספת ללידים שמגיעים עם עוד פרטים כמו: כמה הון עצמי, מידע קרנות ועוד… כמובן שלידים עם יותר שאלות יהיו קצת יותר יקרים אבל למי שצריך את זה זה משתלם.
יתרונות וחסרונות של לידים שמיוצרים מקמפיינים:
יתרונות:
ניתן לשלוט בכמויות ולייצר כמויות גבוהות במידת הצורך
ניתן לשלוט באזור הפרסום, גילאים ועוד מאפיינים
ניתן לשחק עם סוגי הפלטפורמות ולהביא לידים מכאן או מכאן
חסרונות
לידים שבאים מרשתות חברתיות לעיתים לא מספיק ממוקדים או שהם משאירים פרטים בכמה מקומות מה שגורם לתחרות
הליד יכול להתקרר במידה ולא מתקשרים אליו בזמן
נכסים דיגיטליים בתחום
לנו יש הרבה נכסים דיגיטליים בהרבה תחומים ואחד מהם זה תחום המשכנתאות. יש לנו אתרים שיודעים לייצר לידים בצורה אורגנית לגמרי. אתרים אלו מדורגים גבוה בגוגל מה שגורם להרבה גולשים להיכנס לאתרים ולהשאיר אצלנו פרטים אז גם זו אופציה נהדרת לקניית לידים אצלנו
חשוב שתדעו שלא תמיד לידים אלו זמינים לרכישה כי לרוב יש לקוחות שכבר קונים אותם אבל תמיד שווה לנסות
יתרונות של לידים אורגניים
איכות מאוד גבוהה, מגיעים מגוגל וקוראים כתבה לפני שיוצרים קשר
מחיר סביר מאוד ביחד לאיכות
ליד ממוקד
חסרונות בלידים אורגניים
כמויות לא צפויות – יכול להיות קצת ויכול להיות הרבה
לידים משיחות טיוב למשכנתאות
יש לנו מוקד של נציגים ונציגות שמתקשרים ללקוחות פוטנציאלים רלוונטיים והופכים אותם ללידים. אנחנו פועלים בשיטה זו בהמון תחומים כמו השקעות , ביטוחים ועוד… שיטה זו מוכיחה את עצמה כיעילה כל פעם מחדש והתוצאות מעולות
איך זה עובד?
ישנתם 2 אופציות לטיוב לידים
האופציה הראשונה היא שיחות טלפון ללידים חמים כדי להעביר אותם סינון ולראות שהם באמת רלוונטיים
האופציה השנייה היא לחייג ללידים קרים. יש לנו דאטה גדולה של לקוחות פוטנציאלים שזה יכול להיות רלוונטי עבורם. הנציגים שלנו מחייגים אליהם ומסבירים להם על מחזור משכנתא ועל ייעוץ משכנתא והלקוחות שאומרים שזה רלוונטי להם אנחנו לוקחים מהם את הפרטים ואומרים להם שיועץ משכנתאות כזה או אחר יחזור אליהם וייתן להם את כל הפרטים. שיטה זו יעילה מאוד ומביאה תוצאות יפות ויש המון בעלי עסקים שקונים את הלידים האלו על בסיסי יומיומי קבוע.
יתרונות של לידים אלו
לידים איכותיים מאוד, הלקוחות יודעים בדיוק מה הולך להיות והם קרובים לקביעת פגישה
תהליך שנותן תחושה מקצועית
סינון קפדני יותר של לידים
חסכון גדול בזמן בגלל שהלקוח קיבל כבר את ההסברה הראשונית ואין צורך שאיש המכירות יבזבז על זה את הזמן שלו
חסרונות
תהליך ייצור שלוקח יותר זמן
כמות קטנה יחסית של לידים
מחיר לידים למשכנתאות
המחירים אצלנו נקבעים על פי ערוץ השיווק ממנו הגיע הליד וכמובן על עוד פרמטרים כמו כמות, פרטי ליד ועוד… בגדול את המחיר הספציפי שלכם נוכל לתת לכם רק בשיחת ייעוץ בטלפון אבל לבנתיים נוכל לרשום לכם את המחירים הממוצעים שהלקוחות שלנו משלמים בפועל
לידים למשכנתאות מפרסום ממומן – 70-120 ש"ח
לידים למשכנתאות מנכסים דיגיטליים – 60-100 ש"ח
לידים מטיוב טלפוני – 100-200 ש"ח
אלו הם המחירים הממוצעים שלנו , בשביל לדעת את המחירים הממוצעים שלנו בכל התחומים כנסו למחירון לידים שלנו
אז אם אתם רוצים להתחיל לקבל לידים איכותיים לתחום המשכנתאות הגיע הזמן להשאיר לנו פנייה, יש לכם כאן את כל המידע הרלוונטי אבל בשיחת טלפון תמיד הדברים טובים יותר אז אנחנו מחכים לכם, צרו איתנו קשר עכשיו!